AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Har startet en tråd om dette før, men det har eskalert seg litt. Så starter på ny. Det begynte med at meg og mi bestevenninne festet hjemme hos henne endel i sommer. Der var også mannen hennes sin bror. Vi pratet masse, men ikke noe mer enn det. Han har kone, men det er blitt sagt flere ganger at de ikke har det så greit. I ettertid liker han mine bilder (kun på historie) ikke åpne bilder. Da er det av meg, eller løpetur, selfie) jeg sa dette til bestevenninnen min, og hun sa det var åpenbart at han likte meg. Han likte aldri hennes bilder. Jeg kan også merke noe med blikket hans når han ser på meg. Altså er han tiltrukket, kåt , eller betatt av meg? Spesielt når han tar hjerte på bildene mine på historie , så begynner jeg å lure litt? Jeg sier igjen, ikke de jeg legger ut offentlig. Han er tidlig i 40årene. Jeg er 31. Vi skal snart ha fest igjen og gan er invitert. Bør vi passe på at vi ikke flørter? Etter dette? Anonymkode: f5b17...c0b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Vil du flørte med han? Eller synes du det er ubehagelig? Hvis du vil ha ett stalltips fra en gammel traver. Han er gift og du er ung. Dette blir det bare drama ut av. Hadde holdt meg unna og sendt tydelige signaler på at jeg ikke var interessert. Han høres ut som en kåt gammel manne gris på jakt etter litt krydder i hverdagen. Anonymkode: c90b2...137 9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Hva i all verden skal "K" bety? Anonymkode: a7137...aa9 6
visp Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva i all verden skal "K" bety? Anonymkode: a7137...aa9 Knull??😀
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 visp skrev (3 minutter siden): Knull??😀 Ja! Eller kanskje Kuk? 🤔 Anonymkode: a7137...aa9
visp Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Eller kanskje Kuk? 🤔 Anonymkode: a7137...aa9 Det er sikkert noe nytt ungdomsspråk:) 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva i all verden skal "K" bety? Anonymkode: a7137...aa9 Det står for 40års krise 😂 Bare meg som ikke vil at det skal komme opp som tema om man søker 40års krise på google. Anonymkode: f5b17...c0b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 Du virker som en utrolig enkel sjel. Hva spiller det for rolle om han er «kåt» eller «betatt»? Du ønsker vel uansett ikke å involvere seg med en gift mann? Finn deg en annen å flørte med du. Anonymkode: 661b4...533 14
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du virker som en utrolig enkel sjel. Hva spiller det for rolle om han er «kåt» eller «betatt»? Du ønsker vel uansett ikke å involvere seg med en gift mann? Finn deg en annen å flørte med du. Anonymkode: 661b4...533 Nei, men jeg får ikke svaret. Er han ute etter å hinte litt at han liker meg? eller bare tilfeldig han trykker å liker mine history i det skjulte? Jeg kunne ikke ødelagt noe mer eller noe som helst mellom de. Anonymkode: f5b17...c0b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 Hvilken rolle spiller det om han liker deg eller ikke? Fyren er gift, og han er en dust. Ergo er det ingenting du behøver å tenke mer over, annet enn at du holder ham på god avstand, og ikke oppmuntrer til noe. Det er flust av mannfolk (og damer) i den kategorien. De ønsker noen på si, kjeder seg kanskje i ekteskapet og flørter med andre. Det er sikkert ikke bare deg han prøver seg på. Sånne typer er det bare å distansere seg fra. Anonymkode: f3e8b...97b 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilken rolle spiller det om han liker deg eller ikke? Fyren er gift, og han er en dust. Ergo er det ingenting du behøver å tenke mer over, annet enn at du holder ham på god avstand, og ikke oppmuntrer til noe. Det er flust av mannfolk (og damer) i den kategorien. De ønsker noen på si, kjeder seg kanskje i ekteskapet og flørter med andre. Det er sikkert ikke bare deg han prøver seg på. Sånne typer er det bare å distansere seg fra. Anonymkode: f3e8b...97b Hvorfor er han en dust? Fordi han liker ca alle bildene på historien min? Han viser jo ikke noen form for seksuell tiltrekning? At et mange års forhold dauer ut er heller ikke rart. Jeg har selv vært sammen med en mann som flørtet med andre damer mens han var med meg. Jeg gjorde nok det samme. Så jeg tror kanskje han her er lysten på litt flørt på siden av.. Eller...? Isåfall bare sunt! Ts Anonymkode: f5b17...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå