Gå til innhold

Fwb kommer over i morgen, men det er ett problem…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått mensen🤯 

Så hva gjør jeg nå? Skal jeg fortelle han det? Avlyse? Jeg har jo lyst til at han skal komme uansett. Er jo kos å drikke vin sammen, og er jo andre ting enn samleie man kan gjøre i sengen… Eller hva tenker folk? 

Anonymkode: 72dd4...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det rødt i ener`n er det grønt i toer`n.

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har fått mensen🤯 

Så hva gjør jeg nå? Skal jeg fortelle han det? Avlyse? Jeg har jo lyst til at han skal komme uansett. Er jo kos å drikke vin sammen, og er jo andre ting enn samleie man kan gjøre i sengen… Eller hva tenker folk? 

Si fra om mensen. 

Anonymkode: 77cc5...ec8

• Liker 6
Skrevet

Har du følelser for han? Fwb handler vel mest om å få tømt seg. Du må nesten si det til han, men regner ikke med han vil drikke vin med deg  

Anonymkode: 7dc45...e55

• Liker 10
Skrevet

Jeg pleier ikke å avlyse, vi snakker, ser en film eller noe og jeg suger han, ikke verre enn det 😊

• Liker 1
Skrevet

Du bør si det. Min erfaring er at de gjerne vil kjøre på uansett… så det blir opp til deg selv hva du ønsker.

(Jeg har hatt to ulike fwb som begge var brannmenn. Visa var: «det gjør ikke noe det, jeg har lappen på brannbil»… 🤭)

Anonymkode: 390ff...075

• Liker 7
Skrevet

Jeg gidder ikke si noe, blir uansett alltid sex (på deres initiativ). Føler jeg ikke for sex blir det kosing og vin, som og er veldig hyggelig 

Anonymkode: 2ddb0...a99

Skrevet

Føler du det ikke litt mindre verd hvis de ikke vil bare drikke kaffe og kose litt hvis du ønsker det selvom man er fwb og han da sier nei?? Gjorde jeg så avslutta hele dritten. Nå lenge etterpå er det spørsmål om bare drikke kaffe😂. Nå er døra stengt her i gården.  Jeg ville sagt det som det var. Det er da naturlig. 

Anonymkode: 76800...436

• Liker 3
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (57 minutter siden):

Er det rødt i ener`n er det grønt i toer`n.

😅😅

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har du følelser for han? Fwb handler vel mest om å få tømt seg. Du må nesten si det til han, men regner ikke med han vil drikke vin med deg  

Anonymkode: 7dc45...e55

Vi er jo venner, så håper han vil. Jeg tilfredsstiller han mer enn gjerne på andre måter☺️

Scoops skrev (52 minutter siden):

Jeg pleier ikke å avlyse, vi snakker, ser en film eller noe og jeg suger han, ikke verre enn det 😊

Noe så t jeg håper på😃

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Du bør si det. Min erfaring er at de gjerne vil kjøre på uansett… så det blir opp til deg selv hva du ønsker.

(Jeg har hatt to ulike fwb som begge var brannmenn. Visa var: «det gjør ikke noe det, jeg har lappen på brannbil»… 🤭)

Anonymkode: 390ff...075

Alltids en mulighet, men blir fryktelig mye grus etter min erfaring🙈

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg gidder ikke si noe, blir uansett alltid sex (på deres initiativ). Føler jeg ikke for sex blir det kosing og vin, som og er veldig hyggelig 

Anonymkode: 2ddb0...a99

Enig! Jeg har jo kjempelyst, så dette var mildt sagt kjipt. Men er jo andre måter å kose på, tenker jeg da😊

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Føler du det ikke litt mindre verd hvis de ikke vil bare drikke kaffe og kose litt hvis du ønsker det selvom man er fwb og han da sier nei?? Gjorde jeg så avslutta hele dritten. Nå lenge etterpå er det spørsmål om bare drikke kaffe😂. Nå er døra stengt her i gården.  Jeg ville sagt det som det var. Det er da naturlig. 

Anonymkode: 76800...436

Jo, har tenkt tanken. Han er rimelig kjip om han ikke vil komme (bor nært). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Si fra om mensen. 

Jeg bør vel det.. men litt usikker på hvordan. Sende han en melding og si at jeg har fått mensen, men at jeg fortsatt ser frem til kvelden?😂 Eller «har fått mensen, så tror vi utsetter»? 

Noen gode forslag her, folkens?

Skrevet

Jeg bør vel det.. men litt usikker på hvordan. Sende han en melding og si at jeg har fått mensen, men at jeg fortsatt ser frem til kvelden?😂 Eller «har fått mensen, så tror vi utsetter»? 

Jeg hadde bare sagt, "fan har fått mensen" ingenting mer. Så er det vel opp til han? Dere er ikke kjærester, dere er bare venner som puler, så er vel ikke noe å stresse så sykt med? 

Anonymkode: 783af...443

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har fått mensen. Kan jo finne på noe likevel om du vil. 

Skrevet

Jeg tror jeg hadde likt det særdeles dårlig om jeg ikke hadde fått beskjed på forhånd.

Tante rød hadde nok ikke stoppet meg fra å komme over en tur. Men om du bevisst holder skjult for meg noe som bør være åpenbart at jeg kan ha en vesentlig interesse av å vite om, er det ødeleggende for tillitsforholdet. Selv om du "bare" er en fwb for meg trenger jeg å kunne stole på at du har mine interesser i tankene, og ikke bare er ute etter å utnytte meg. For slik HI er ordlagt virker det ikke som andre interesser er vektlagt her enn dine egne.

"Har fått mensen. Typisk. Keen på BJ, vin & film?"

"Tja, hvilken film?"

...

• Liker 5
Skrevet

Dette er SÅ vanlig. Man har gjort alt klart for en sexy helaften, også får man mensen. Jeg kan ikke huske hvor mange ganger det har skjedd meg. Det er utrolig kjipt, men man må bare gjøre det beste ut av det. De jeg har vært ute med har ikke vært brydd av det, og har vært veldig gira på å fortsette enten på den ene eller andre måten. Jeg synes det var så flaut å fortelle om dette i starten, og det er jo fremdeles kjipt å komme med denne beskjeden, men det viktigste er nok å kommunisere. Det er jo uheldig om dere begge sitter der og har lyst på hverandre, men holder tilbake fordi dere tenker at den andre ser på det som en hindring. 

Dere får nok en super kveld likevel!

Anonymkode: 9e9fa...6d3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

😅😅

Vi er jo venner, så håper han vil. Jeg tilfredsstiller han mer enn gjerne på andre måter☺️

Noe så t jeg håper på😃

Alltids en mulighet, men blir fryktelig mye grus etter min erfaring🙈

Enig! Jeg har jo kjempelyst, så dette var mildt sagt kjipt. Men er jo andre måter å kose på, tenker jeg da😊

Jo, har tenkt tanken. Han er rimelig kjip om han ikke vil komme (bor nært). 

Om han er en venn, da med sexbonus, og ikke bare utelukkende en pulevenn, så burde det selvfølgelig ikke ha noe å si om det ikke ble samleie hver gang. Og du tilbyr jo likevel sex her, så det burde ikke være et problem.

Samtidig får du en sjanse til å teste ham litt her nå. For det virker for meg som du liker ham litt mer enn en pulevenn. Du vil ha mest mulig av ham og bruker sex for å få ham på kroken får jeg inntrykk av.

Jeg har selv hatt pulevenner og da avlyser jeg selvfølgelig om jeg har mensen, siden det er utelukkende sex det skal handle om. 

Men du er jo livredd for å miste en anledning til å være med ham og det er derfor jeg da tenker det må være noe mer i luften her. 

SÅ hadde du turt å teste ham? Altså stedet for å tilby alle mulige varianter av sexalternativ. Hva med å invitere ham over for vin&prat. Kanskje middag? Bli enda bedre kjent. Bare ikke sex akkurat denne gangen og være tydelig på det? Hadde han takket nei da tror du? Såfall får du ihvertfall greie på hvor du har ham. Og da ville jeg nok såfall beholdt litt selvrespekt og ikke kommet med mer frekke til i etterkant for å lokke ham likevel.

Heller inviter igjen en annen gang om du fortsatt ønsker mer av ham.

Satser på du holder følelsene i sjakk her! Og at de er/blir gjemsidige fra hans side❤️

Anonymkode: f679a...73e

• Liker 4
Skrevet

Om jeg visste på forhånd at han var en person som ikke brydde seg om mensen og/eller var villig til å gi meg orgasme uansett, så hadde jeg ikke sagt noe. 

Selv om jeg som oftest liker å tilbringe tid sammen med en fwb når vi først møtes (lage mat, se film, prate, kose osv) , så er faktisk premisset noe seksuelt som også skal skje ved møtet. Vi avtaler ikke å møtes utenom bare for å henge. Da beveger vi oss over i en sone jeg ikke ønsker for en jeg har lagt forholdsfølelser til side for. Så hadde jeg vært usikker på punktene over om seksuelle handlinger hadde jeg sagt fra og latt det være opp til han. 

Anonymkode: 74022...a7f

Skrevet

Om jeg visste på forhånd at han var en person som ikke brydde seg om mensen og/eller var villig til å gi meg orgasme uansett, så hadde jeg ikke sagt noe. 

Dvs at det seksuelle går begge veier selv om jeg hadde hatt mensen. I seksuelle relasjoner gidder jeg ikke å ofte la det være enveis så bare han får noe ut av det. 

• Liker 1
Skrevet
so_what skrev (5 timer siden):

Jeg tror jeg hadde likt det særdeles dårlig om jeg ikke hadde fått beskjed på forhånd.

Tante rød hadde nok ikke stoppet meg fra å komme over en tur. Men om du bevisst holder skjult for meg noe som bør være åpenbart at jeg kan ha en vesentlig interesse av å vite om, er det ødeleggende for tillitsforholdet. Selv om du "bare" er en fwb for meg trenger jeg å kunne stole på at du har mine interesser i tankene, og ikke bare er ute etter å utnytte meg. For slik HI er ordlagt virker det ikke som andre interesser er vektlagt her enn dine egne.

"Har fått mensen. Typisk. Keen på BJ, vin & film?"

"Tja, hvilken film?"

...

HerreGUD så sørgelig og trist denne tråden her er.

»Har mensen? Tillitsforholdet på et grunnleggende nivå er ødelagt». 

«Jeg gir ham SELVSAGT blowjob om jeg har mensen, men selv skal jeg ikke kunne forvente noe». 

• Liker 7
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er SÅ vanlig. Man har gjort alt klart for en sexy helaften, også får man mensen. Jeg kan ikke huske hvor mange ganger det har skjedd meg. Det er utrolig kjipt, men man må bare gjøre det beste ut av det. De jeg har vært ute med har ikke vært brydd av det, og har vært veldig gira på å fortsette enten på den ene eller andre måten. Jeg synes det var så flaut å fortelle om dette i starten, og det er jo fremdeles kjipt å komme med denne beskjeden, men det viktigste er nok å kommunisere. Det er jo uheldig om dere begge sitter der og har lyst på hverandre, men holder tilbake fordi dere tenker at den andre ser på det som en hindring. 

Dere får nok en super kveld likevel!

Anonymkode: 9e9fa...6d3

Har du en jævla fucka syklus, siden dette kommer som julaften på kjerringa for deg så ofte? Min syklus varierer ganske heftig, men krysser av på kalenderen og vet sånn ca +/- at jeg må forberede meg på at mensen kan komme i dag eller den kan komme om en uke. Da er det bare å forberede vennen din på det. Oki den kom ikke i dag, da er det bare å kjøre på. Men den kan komme grytidlig morgen neste dag. Så vet han det og får selv valget om hans kåthet trumfer blodet eller om han står over til du et ferdig med å blø.

Anonymkode: b778e...112

• Liker 1
Skrevet

Hva betyr fwb?

Anonymkode: 048e5...7ab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...