Mamasitas Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Fikk den i hus igår, kjøpt på Elkjøp. Det første jeg la merke til når vi pakket den opp, var at det drøp vann ut fra slangen bak på maskinen? Jeg tenkte kanskje det var etter de har testet den på fabrikken (?) Den var helt innpakka og alt. Satte på en maskin med 60° vask og tørk i dag, da den var ferdig og jeg tok ut klærne luktet det sykt rart av klærne. Tenkte det ville gå vekk.. Men seriøst, handdukene har denne ekle lukta på seg enda, flere timer etterpå. Skulle jeg kjørt en tom vask aller første gangen eller? Noen som har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Kjøpte selv ny vaskemaskin for noen dager siden. I bruksanvisningen på den stod det at det var anbefalt å kjøre et kort program med tom maskin før den ble tatt i bruk. Det er fordi den blir testet med vann på fabrikken og det kan ligge igjen rester av vann og smuss. Har ikke kjent noe dårlig lukt fra min maskin eller på klærne, bare litt sånn "ny maskin" lukt når den står og går. Ville nok vasket håndklærne på nytt. Anonymkode: 4f05b...098 1
PinkishLampshade Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Hadde tatt en vask av tom maskin på høyeste temperatur, sammen med et par dl eddik.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Kjør alltid tom maskin første gangen. Anonymkode: 46c67...2b0 2
newman01 Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Står vel i manualen at det skal kjøres en 60 eller 90 grader vask med vaskemiddel og tom maskin før den brukes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå