Gå til innhold

Nordmenn holdt som gisler i 8 timer uten mat og vann på Gardermoen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om noe lignende jeg leste i vår. Virker som de skal straffes for at de var så frekke å være i utlandet. Nei, jeg vet ikke. Men skjønner ikke hvorfor de ikke kan løse dette på en bedre og mer smittevennlig måte. 

Skrevet
15 hours ago, parmanoia said:

Minner meg om noe lignende jeg leste i vår. Virker som de skal straffes for at de var så frekke å være i utlandet. Nei, jeg vet ikke. Men skjønner ikke hvorfor de ikke kan løse dette på en bedre og mer smittevennlig måte. 

Hvis du har noen gode forslag så kan du jo kontakte Avinor/Gardermoen å tilby dine tjenester.

Er ikke noen nyhet at de sliter med plassmangel og gjennomføring av regler som forandres i hytt og pine. De gjør ikke dette for å «straffe» folk som har vært utenlands. Dette er noe som er bestemt fra høyere hold, FHI/Regjering og overbetalte leger som mener de vet best.

Situasjonen er ikke noe bedre i andre land og flyplasser der, det er likt over hele linjen.

De som er på reisefot og er litt oppegående vet hva de går til, er nok ingen som tvinger dem til å reise. Så her burde de ikke klage.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...