Gå til innhold

Date er skeptisk mot corona, dumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr en stund med god kjemi og rett før vi blir intime så finner jeg ut at han er skeptisk mot hele corona og mener det bare er som en influensa og nekter å vaksinere seg. Fikk helt avsmak og vurderer å dumpe. Hva er rett?

Anonymkode: e85fc...61f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du kjenne på selv. Kan ikke velge date basert på hva andre fremmede mennesker mener om det.

men, du skriver at du kjenner på en avsmak så du har kanskje svaret?🤷‍♀️ Det høres ut som du ikke er så interessert i å fortsette å date han, det forstår jeg😅

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har datet en fyr en stund med god kjemi og rett før vi blir intime så finner jeg ut at han er skeptisk mot hele corona og mener det bare er som en influensa og nekter å vaksinere seg. Fikk helt avsmak og vurderer å dumpe. Hva er rett?

Nei, du har jo funnet en fyr som tør å stå for egne meninger og ikke lar seg dra med av "hylekoret". FAKTA er jo at det dør færre unge av corona enn influensa, men flere eldre. Så for unge, friske mennesker er det jo akkurat som en influensa.

• Liker 3
Skrevet

Ingen kan si hva du skal gjøre, men dette hadde ikke vært en mann for meg.

• Liker 8
Skrevet

Men problemet er at jeg jobbet på sykehjem og hvis jeg har sex med fyren så kan jeg potensielt ta med meg smitte på jobb?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men problemet er at jeg jobbet på sykehjem og hvis jeg har sex med fyren så kan jeg potensielt ta med meg smitte på jobb?

Ts

Uten å mene sååå mye, så kan du ta med deg smitte på jobb uansett, vel? Vaksinen beskytter jo bare deg mot alvorlig sykdom, den forhindrer ikke at man er smittebærer? 🤔

Jeg har selv besluttet å ikke ha corona som tema i min dating.

Anonymkode: f4254...3bc

• Liker 4
Skrevet
Anonymburker skrev (14 minutter siden):

Nei, du har jo funnet en fyr som tør å stå for egne meninger og ikke lar seg dra med av "hylekoret". FAKTA er jo at det dør færre unge av corona enn influensa, men flere eldre. Så for unge, friske mennesker er det jo akkurat som en influensa.

Du mener at unge folk dør av influensa? Hvor har du det fra? 

Anonymkode: 8a249...91e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du mener at unge folk dør av influensa? Hvor har du det fra? 

Anonymkode: 8a249...91e

Det er alltid noen enkelttilfeller i løpet av en sesong. Visste du ikke dette?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva som er rett for deg vet bare du selv.

For min del hadde det vært fullstendig uaktuelt å etablere en relasjon med en person som hadde den "logikken" / virkelighetsoppfatningen.

• Liker 7
Skrevet

Problemet er vel neppe bare i forhold til denne sykdommen, men han har sikkert flere rare holdninger på lur. Tror han på konspirasjonsteorier?  

Anonymkode: 696fe...1f1

• Liker 5
Skrevet

Gir meg assosiasjoner til han der Charter-Svein og andre konspirasjonsteoretikere. Ville ha dumpet.

Anonymkode: 3fafe...413

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er motsatt liker folk som stiller kritiske spørsmål og ikke godtar alt, men hadde glatt dumpet en corona hysteriker. De er så slitsomme at jeg ikke gidder og forholde meg til. Alt er farlig. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ts

Det kan du lell om du er vaksinert..skjønner ikke problemet.  Er ikke de eldre på sykhjem nå full vaksinerte??? Trodde det jeg??? 

Endret av Bente1234
  • Liker 3
Skrevet

Det hadde jeg ikke orket. Det er i deres natur å ikke være lagspillere og være egoistisk. I tillegg har de ofte dårlig utdanning men tror de er smartere enn andre. Det er lite sjarmerende.

Anonymkode: 0c10c...e41

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dumpet. Uten tvil. 
Som noen over her skrev: det minner om charter-Svein med sine konspirasjonsteorier, og tegn på lav iq, egoisme og liten evne til å spille på lag. 

Anonymkode: db4ed...319

• Liker 1
Skrevet

Dette sa mye om dere som tror at alle som ikke velger å ta en frivillig vaksine er antivaxxere og konspirasjonsteoretikere.. Der stilte dere dere i veldig dårlig lys som mennesker som ikke godtar en demokratisk rett og frihet til å velge selv.  Ja sånne folk er helt klart dumpegrunn i mine øyne. 

• Liker 3
Skrevet

Tydelig at TS ønsker en sau som ikke kan tenke selv og ikke har egne meninger. 

Helt fair det. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 15fbc...e90

• Liker 2
Skrevet

Ts

Covid er nå blitt en seksuelt overførbar sykdom 😂😂😂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Covid er nå blitt en seksuelt overførbar sykdom 😂😂😂

Kan jo lure på hva de driver med på ett sykehjem for tiden..tilbys happy ending og???

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært HELT uaktuelt.

Det vitner om en som ikke forstår seg på forskning, som ikke evner å ta inn over seg nyheter (og kanskje ikke leser nyheter heller), og som ser på hjemmesnekra youtubevideoer som likeverdige til kvalitetssikret forskning. Spør han om klimakrisa TS, han tror vel ikke på den heller...

Jeg har sett nok dødssyke covidpasienter og ødelagte lunger til at jeg hadde kasta drinken rett i trynet på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...