Gå til innhold

Bryllupsbilde i avisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skulle sendt avgårde bestilling på bilder til fotografen, men kan ikke huske hva man pleier å skrive under bryllupsbildet i avisen...

Har heller ikke noe avis foran meg nå, og håper derfor noen av dere kan hjelpe meg?

Takk for hjelpen!

:blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XXX og XXX (født xxx) giftet seg i xxx kirke (dato). ? Eller noe sånt?

Skrevet

Ja, var faktisk ikke noe værre enn det! :ler:

Takk! :klem:

Skrevet

som regel er det fotografen som sender inn bilde til avisen. de pleier og bruke det bilde du har valgt som takke kort

Skrevet
som regel er det fotografen som sender inn bilde til avisen. de pleier og bruke det bilde du har valgt som takke kort

Det har de da ingen rett til!!! :frustrert:

Skrevet

Ja, er det jeg ser mest i hvertfall.. Med unntak av fødselsdato, det har jeg aldri sett..

Gjest Markblomsten
Skrevet

Tror nok hun mener "pikenavn" ikke fødselsdato...

Skrevet

Aaah.. Bare jeg som er litt treg.. :klaske:

Skrevet

Den slags 1800 talls ord forholder ikke vi voksen moderne kvinner oss til :roll:

Skrevet

Vi var på bryllupsreise da bilde av oss stod i avisen - èn uke etter bryllupet. Vi ble kjempepaffe, trodde vi skulle få være med å ta ut bildet til avisen og teksten selv.

Skrevet

Vårt bilde kom også uka etter bryllupet, det var absolutt ikke det fineste bildet fotografen hadde valgt ut, men, men.

Det som sto der var navnet vårt, hvor vi kommer fra/bor, hvor og når vi hadde giftet oss.

Skrevet

Fotografen sender det inn for oss, men vi valgte hvilket bilde de skulle sette inn, og i hvilke aviser.

Ble Isola N (født C..) og Isolamannen giftet seg 2 september i Akershus Slottskirke.

Takk for hjelp!

*Isola - ikke innlogget*

Skrevet
Det har de da ingen rett til!!!  :frustrert:

JO de har nok det. Så sant det er det bilde du har tatt sjå fotografen.

Skrevet
Fotografen sender det inn for oss, men vi valgte hvilket bilde de skulle sette inn, og i hvilke aviser.

Sånn var det for oss også.

Gjest Aricept..
Skrevet

Vi hadde ingen innleid fotograf.

Men når vi kom ut av kirka stod det en fotograf fra avisen der og tok bilde. Vi fikk ikke se bilde før det kom i avisa, spurte ikke oss om navn eller noen ting heller, så det må de ha funnet ut selv.

Men det stod vel at X X og Y Y giftet seg i NN kirke, 25. juni kl. 16.00.

Og bildet kom i to ulike aviser (som vi har fått med oss i alle fall..)

Skrevet

Fotografen vår spurte hvilke aviser det skulle sendes til, om vi ønsket det. Og det fikk de beskjed om. At de selv valgte bilde uten at vi fikk være med på det (og det var ikke det vi valgte som takkekort) var en nedtur, og jeg vil anbefale alle å gjøre avtale på forhånd hvordan dere vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...