Gå til innhold

hvilket smør margarin bruker du på brødskiva ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sverger til bremykt.  Hva bruker du :)?

Anonymkode: c06a2...12f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smør på brødskiva er en gåte for meg. Bruker ikke noe smør/margarin.

• Liker 1
Skrevet

Tine meierismør til alt, dersom man skal bruke noe. Men bruker sjelden smør på skiva 😅

Anonymkode: edef5...cee

Skrevet

Soft flora light går på skiva sammen med pålegg.

Liker jeg ekte smør? Ja. Men da klarer jeg ikke ha noe pålegg på, for smøret smaker nok/for mye alene 😅

Problemet med smør er jo at man må pla legge, sette det ut lenge før det skal brukes, slik at man ikke ødelegger skiva når man skal ha mat.

Anonymkode: 29325...f28

Skrevet

De der billige til typ 9 kr på spar. First price, eldorado eller hva det heter. Bruker også den billigste margarinen. Smør smaker jo ingenting/likt uansett, så selv om vi har god råd, hvorfor bruke mer penger enn man behøver? 

Skrevet

Coop Lettsmurt. 

Anonymkode: 4d886...375

Skrevet
Snabeltann skrev (5 minutter siden):

De der billige til typ 9 kr på spar. First price, eldorado eller hva det heter. Bruker også den billigste margarinen. Smør smaker jo ingenting/likt uansett, så selv om vi har god råd, hvorfor bruke mer penger enn man behøver? 

Smør og margarin smake absolutt ikke likt!

Anonymkode: c26ca...bb2

• Liker 19
Skrevet (endret)

Kanskje om jeg hadde hatt en skive med hver at jeg hadde kjent forskjell, men i det daglige har det jo null å si. Smør er jo bare noe du har som et tynnt lag under brunosten?! Eller steker noe i panna med, eller har i bolledeigen eller vaffelrøra... 

Endret av Snabeltann
Skrevet

Olivero

Anonymkode: 5a9c8...fa1

• Liker 2
Skrevet

Änglamark smørbar

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker meierismør eller Bremykt til det meste. En sjelden gang margarin, men det er ikke noe jeg pleier å ha i hus. 

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Bruker kun smør på rundstykker som tilbehør til suppe e.l., og da er det selvsagt ekte smør.

Skrevet

Ingen. Unødvendig fett som folk bare liker å slafse i seg. 😵💫

Anonymkode: c41be...f9c

Skrevet

Jeg bruker forskjellige smør hver gang. Merker ikke så veldig forskjellige på de forskjellige merkene.🙂

• Liker 1
Skrevet

Bremykt eller olivero😍

Skrevet

Olivero eller bremykt. Av og til tine meierismør. Bruker aldri smør sammen med annet pålegg men alene på f.eks. varme rundstykker eller ristet brød

Skrevet

Bruker Soft Flora Spesial :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...