Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Det lurer jeg på. Jeg er jo helt blakk nå.   😢

Anonymkode: ca6d0...a8d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legg av penger. Kutt tobakk og alkohol.

Anonymkode: 428f2...d5e

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Legg av penger. Kutt tobakk og alkohol.

Unødvendig kommentar! 

• Liker 3
Skrevet

Trygden kommer jo den 20. hver måned. Det burde du jo vite hvis du pleier å motta trygd? 

Anonymkode: 4ad85...aff

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk den i dag tidlig, ca klokka åtte. Det kommer sikkert litt an på hvilken bank man har. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trygden kommer jo den 20. hver måned. Det burde du jo vite hvis du pleier å motta trygd? 

Ikke svar på ting du ikke har greie på, trygden kommer sjelden den 20. - det er datoen NAV garanterer at den er inne på konto. Den kommer alt fra 17. til 20. avhengig av hvordan helgen havner i forhold til utbetalingen. Dette kan sees inne på Dine Sider på NAV.

• Liker 2
Skrevet

Den er allerede kommet!

Anonymkode: c9fe8...28a

• Liker 1
Skrevet

Yeep den kom idag . Kommer alltid mange originaler/ personligheter innom butikken jeg jobber i da. De handler som de aldri har sett mat . Helst mengder av snus , tobakk og annen søppelmat .

Anonymkode: 83964...f26

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Yeep den kom idag . Kommer alltid mange originaler/ personligheter innom butikken jeg jobber i da. De handler som de aldri har sett mat . Helst mengder av snus , tobakk og annen søppelmat .

Du trenger ikke være nedlatende mot oss på trygd og med dårlig råd. Vi har det ugreit nok fra før.

Penger kommet nå.  Da blir det middag i helgen.   😀

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha. Hos meg også.

Skrevet

Kom i dag, for det er full rulle på lokale kebabsjappa. De i utvaska joggis og fett hår er alltid innom når trøgda er på konto.

Anonymkode: 04531...456

• Liker 2
Skrevet

Den er ikke kommet her heller

Anonymkode: 0a7c9...6f7

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (2 timer siden):

Jeg fikk den i dag tidlig, ca klokka åtte. Det kommer sikkert litt an på hvilken bank man har. 

Ikke svar på ting du ikke har greie på, trygden kommer sjelden den 20. - det er datoen NAV garanterer at den er inne på konto. Den kommer alt fra 17. til 20. avhengig av hvordan helgen havner i forhold til utbetalingen. Dette kan sees inne på Dine Sider på NAV.

Om nav garanterer trygd innen 20ende er det jo den datoen man også må gå ut i fra når man planlegger. 

• Liker 7
Skrevet
Strange Doll skrev (12 timer siden):

Om nav garanterer trygd innen 20ende er det jo den datoen man også må gå ut i fra når man planlegger. 

Nei, man trenger ikke det, for hvis det står på Dine Sider på NAV at den kommer f.eks. 18. så kan man planlegge det ut fra det... 

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (15 timer siden):

Nei, har ikke greie på sånt når jeg jobber i NAV 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kom i dag, for det er full rulle på lokale kebabsjappa. De i utvaska joggis og fett hår er alltid innom når trøgda er på konto.

Anonymkode: 04531...456

Trøgda? Å du er 13 år eller? Å henger på den lokale kebabsjappa hver dag? 

Anonymkode: d43fd...734

Gjest Smeltemann
Skrevet
Teatrica skrev (40 minutter siden):

Nei, man trenger ikke det, for hvis det står på Dine Sider på NAV at den kommer f.eks. 18. så kan man planlegge det ut fra det... 

Hvorfor er det værre for de som går på trygd å være blakke eller før de som er vanlige lønnsmottakere? 

Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det værre for de som går på trygd å være blakke eller før de som er vanlige lønnsmottakere? 

Det har da overhodet ikke sagt noe om!

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, har ikke greie på sånt når jeg jobber i NAV 😊

Du har kanskje ikke greie på det ut fra brukerens ståsted? Det er jo faktisk slik jeg sier, da jeg har mottatt trygd i 10 år har jeg bittelitt greie på akkurat dette... Det er vel ikke slik at NAV-ansatte blir beskyldt for å vite alt som skjer i systemet 🤣

Gjest Smeltemann
Skrevet

Ikke påstått det. Var kun et sp-mål

Skrevet

Fikk også penger den 20, så at skatten jeg betalte dekket inn 2 uføre trygder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...