AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Jeg svarte hæ?!! Og han skiftet tema så jeg fikk ikke spurt nærmere. Var et par øl innabords hos begge men ikke ravende full så følte det var spesielt å slenge ut noe sånt og ikke følge det opp. Det er jo så mangt i vårt samfunn så det finnes vel alltids anorektiske psykopater? Men jeg stusser litt på tanken om det er han som er psykopaten. Han er svært kjekk, veltalende, sjarmerende overfor alle. Han lovebombet meg i starten før han ghostet. Jeg hanket han inn igjen siden jeg var blitt forelsket - men har litt bange anelser om hvor ferden går videre.... Noen som har vært borti en anorektisk psykopat? Han er ikke helt i vater etter bruddet kanskje siden han omtaler eksen i så sterke ordelag? Jeg er helt over mine så mine tanker om dem er ganske nøytrale. Anonymkode: 556f3...9b9 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Man skal passe seg for mennesker som sier noe så stygt om sine ekser, pleier som regel å være de som er problemet. Høres egentlig ut som noe min eks sa til meg i sinne forrige uke, vi har barn og ellers prøver han få meg tilbake nå.. lenge siden det ble slutt mellom de? Han drev med love bombing også ja? Ville holdt meg unna. Anonymkode: 6bc03...92b 22
Lipyros Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Jeg får alltid litt klump i magen av folk som baksnakket og setter etiketter på exer til andre... Erfaringsmessig er det de selv som har problemer da... Hvis hun har anoreksi er det jo grusomt for både henne og de rundt. Det bruker man da aldri som skjellsord!! Psykopat kan hun vel være, men igjen et det da en diagnose og ikke et skjellsord Høres ut som at han har følelser i klemme her ja 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Enig med de to første som svarte, hadde skygget banen. Rødt flagg å omtale eksen på den måten, mye ondt blod der når han kan omtaler henne så stygt og mangel på antenner at han nevner det i det hele tatt. Får en følelse av at det er han som er «psykopaten» Anonymkode: 2f50d...14d 10
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man skal passe seg for mennesker som sier noe så stygt om sine ekser, pleier som regel å være de som er problemet. Høres egentlig ut som noe min eks sa til meg i sinne forrige uke, vi har barn og ellers prøver han få meg tilbake nå.. lenge siden det ble slutt mellom de? Han drev med love bombing også ja? Ville holdt meg unna. Anonymkode: 6bc03...92b Et år i henhold til det han sier. Han sa og at hun hadde kontaktet han i sommer. Jeg fikk da ikke spurt han om hva hun ville, om de egentlig var ferdige med hverandre. Han kommer med mange utsagn som jeg følger trenger utdypning og at jeg får tid og rom til å fordøye og spørre oppfølgingsspørsmål. Men han skifter tema, eller vrir spørsmål over på meg. Anonymkode: 556f3...9b9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig med de to første som svarte, hadde skygget banen. Rødt flagg å omtale eksen på den måten, mye ondt blod der når han kan omtaler henne så stygt og mangel på antenner at han nevner det i det hele tatt. Får en følelse av at det er han som er «psykopaten» Anonymkode: 2f50d...14d Ja de har vært sammen i fem år sier han. Det er lang tid å være sammen med en anorektisk psykopat. Og han er ikke typen til å underkaste seg noen, han eier rommet han går inn i føler jeg....så dette er veldig rart. Anonymkode: 556f3...9b9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja de har vært sammen i fem år sier han. Det er lang tid å være sammen med en anorektisk psykopat. Og han er ikke typen til å underkaste seg noen, han eier rommet han går inn i føler jeg....så dette er veldig rart. Anonymkode: 556f3...9b9 Høres faktisk helt ærlig ut som min eks. Han kalte meg anorektisk psycho faktisk, men vet du hvorfor jeg har gått så mye ned i vekt? Hans psykiske mishandling.. Han er ekstremt sjarmerende, høy mørk og kjekk, helt til man får barn med han.. Jeg trodde ikke på hans eks som sendte meg meldinger, fordi han var jo såå sjarmerende og eide rommet som du skriver. Ble helt bergtatt! Men ja, her ble det slutt for bare 1,5 mnd siden.. mitt valg å gå! Han har prøvd å få meg tilbake siden. Syns du bør passe deg. Haha han er sikkert ikke akkurat min eks, men høres identisk ut Anonymkode: 6bc03...92b 10
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 Denne mannen får jo alle alarmer til å gå av samtidig. Skygg unna før du blir omtalt som den psykopatiske eksen (med eller uten anoreksi). Anonymkode: 19e2e...f46 14
Tradegy Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 Det er ikke nødvendigvis slik at han er psykopat, men han har en altfor bitter og umoden attitude, til å være klar for et nytt forhold. Oser ikke akkurat raushet og støtte av en så enkel oppførsel 🙈 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. august 2021 #10 Skrevet 19. august 2021 Stort rødt flagg når de snakker dritt om eksen.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #11 Skrevet 19. august 2021 1 minutt siden, Tradegy said: Det er ikke nødvendigvis slik at han er psykopat, men han har en altfor bitter og umoden attitude, til å være klar for et nytt forhold. Oser ikke akkurat raushet og støtte av en så enkel oppførsel 🙈 Enig, har han ikke psykopatiske trekk er han uansett umoden, bitter og overhode ikke klar for noe nytt Anonymkode: 2f50d...14d 7
GammelKaktus Skrevet 19. august 2021 #12 Skrevet 19. august 2021 Er alltid skeptisk til folk som slenger rundt seg diagnoser i hytt og pine og folk som misbruker begrepet "psykopat" er sjeldent så voldsomt i vater selv... Så jeg hadde tatt det som et gigantisk rødt flagg. 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #13 Skrevet 19. august 2021 Oi, ikke si at det er han. Begynner fornavnet med "M" ? Har vært i forhold med en av dem selv. Anonymkode: 44418...a90
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #14 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, ikke si at det er han. Begynner fornavnet med "M" ? Har vært i forhold med en av dem selv. Anonymkode: 44418...a90 Begynner ikke med M! Burde vært et katalogregister over psykopater man bare kunne slått opp i 😁 Anonymkode: 556f3...9b9 4
Tiuren Skrevet 19. august 2021 #15 Skrevet 19. august 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med de to første som svarte, hadde skygget banen. Rødt flagg å omtale eksen på den måten, mye ondt blod der når han kan omtaler henne så stygt og mangel på antenner at han nevner det i det hele tatt. Får en følelse av at det er han som er «psykopaten» Anonymkode: 2f50d...14d 14 minutter siden, AnonymBruker said: Høres faktisk helt ærlig ut som min eks. Han kalte meg anorektisk psycho faktisk, men vet du hvorfor jeg har gått så mye ned i vekt? Hans psykiske mishandling.. Han er ekstremt sjarmerende, høy mørk og kjekk, helt til man får barn med han.. Jeg trodde ikke på hans eks som sendte meg meldinger, fordi han var jo såå sjarmerende og eide rommet som du skriver. Ble helt bergtatt! Men ja, her ble det slutt for bare 1,5 mnd siden.. mitt valg å gå! Han har prøvd å få meg tilbake siden. Syns du bør passe deg. Haha han er sikkert ikke akkurat min eks, men høres identisk ut Anonymkode: 6bc03...92b 8 minutter siden, Athena79 said: Stort rødt flagg når de snakker dritt om eksen. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, ikke si at det er han. Begynner fornavnet med "M" ? Har vært i forhold med en av dem selv. Anonymkode: 44418...a90 Jeg ser at man ikke blir helt enige i om man kan snakke stygt om exen eller ikke.... 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #16 Skrevet 19. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Begynner ikke med M! Burde vært et katalogregister over psykopater man bare kunne slått opp i 😁 Anonymkode: 556f3...9b9 Takk for svar 🙂 Skremmende hvor mange menn som finnes av den slagen. Uansett, du har det nok best med å forlate han. Skjønner at du er forelsket i han, men det går ikke i lengden. Han har allerede dumpet deg en gang og du har allerede gjennomskuet den negative personligheten hans. Anonymkode: 44418...a90 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #17 Skrevet 19. august 2021 Om jeg (vel og merke har datet noen en stund) snakker om eksen min og hvorfor det ikke funket, så sier jeg han var utro og gjorde en annen kvinne gravid på en vanlig måte. Jeg omtaler han ikke som en psykopat eller drittsekk. Anonymkode: 5d19f...bd4 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #18 Skrevet 19. august 2021 Tiuren skrev (1 minutt siden): Jeg ser at man ikke blir helt enige i om man kan snakke stygt om exen eller ikke.... Det er utrolig stor forskjell på å skrive anonymt om en eks her som ingen kan identifisere og det å fortelle en ny date noe skikkelig stygt om en eks som faktisk er identifiserbar. Ser du ikke at det er to vidt forskjellige situasjoner? Anonymkode: ed3a4...1e7 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #19 Skrevet 19. august 2021 Tiuren skrev (Akkurat nå): Jeg ser at man ikke blir helt enige i om man kan snakke stygt om exen eller ikke.... Godt poeng! Jeg er i villrede. Vet selv at det er mange som ikke er riktig rett. Har selv rotet meg borti en med asperger og en med alvorlige rusproblemer. Men dersom jeg vil fortelle en date om det, så vil jeg jo følge det opp med en historie om hvorfor det var vanskelig for meg. Han slengte det bare ut og skiftet tema. Så han har kanskje ikke fordøyd forholdet helt? Han sa det med en slags bitterhet og sinne, samtidig som han sa at det var han som valgte å avslutte forholdet. Anonymkode: 556f3...9b9 1
GammelKaktus Skrevet 19. august 2021 #20 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa det med en slags bitterhet og sinne, samtidig som han sa at det var han som valgte å avslutte forholdet. Ja det virker jo sannsynlig. Normale mennesker slenger ikke ut slike ting, man snakker greit om eksen selv om hun var er kjerring uten like/drittsekk for det er ikke passende å sitte å slenge dritt til en date, snakk om å ødelegge stemningen liksom. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå