Gå til innhold

Nå kommer endelig Wisting og Pørni tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

wisting sesong 2 og pørni sesong 2 på viaplay i høst, mener begge var i oktober eller så var det helt slutten av  september, Viaplay visste det frem i dag, det er 2 serier jeg har ventet på :) venter også på noen på netflix,men de er treige, vet bare at locke and key kommer i oktober og stranger things i 2022, syns jeg har ventet i en evighet på de :P Venter også på sesong 3 av YOU, så håper jeg det kommer mer av Ragnarok, Young Royals og Exit :)

Noe dere venter på?

Anonymkode: 9a63d...057

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja når i huleste kommer YOU ut?? Har ventet siden nyåret haha 😅 Jeg er spent på hva de gjør med historien i sesong 3. 

Ellers venter jeg på Hvite gutter og Basic bitch. Realityserier som Farmen, Skal vi danse, 71 grade nord, husker ikke om Camp kulinaris er om høsten eller våren? 

Også guilty pleasure trash tv: Ex on the beach 🙈 Ikke døm meg, det er merkelig underholdende. Av og til er det godt å bare kunne skru av hjernen og se på noe som ikke krever noe tenking. Jeg kan faktisk ikke fatte at folk er villig til å delta på et slikt program hvor man faktisk ikke vinner en dritt??? Ikke et eneste øre. Hva folk er villige til å gjøre for å bli instagram-kjendis er helt utrolig 😛 For det er vel det meste de kan oppnå. 

Anonymkode: 9569e...45d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja når i huleste kommer YOU ut?? Har ventet siden nyåret haha 😅 Jeg er spent på hva de gjør med historien i sesong 3. 

Ellers venter jeg på Hvite gutter og Basic bitch. Realityserier som Farmen, Skal vi danse, 71 grade nord, husker ikke om Camp kulinaris er om høsten eller våren? 

Også guilty pleasure trash tv: Ex on the beach 🙈 Ikke døm meg, det er merkelig underholdende. Av og til er det godt å bare kunne skru av hjernen og se på noe som ikke krever noe tenking. Jeg kan faktisk ikke fatte at folk er villig til å delta på et slikt program hvor man faktisk ikke vinner en dritt??? Ikke et eneste øre. Hva folk er villige til å gjøre for å bli instagram-kjendis er helt utrolig 😛 For det er vel det meste de kan oppnå. 

Anonymkode: 9569e...45d

You skulle kommet 9 april sånn egentlig,men det ble corona utsatt som mye annet 😅

Elsker Farmen og Camp Kulinaris( den er vel på vårparten hvis jeg ikke husker helt feil ) Farmen kommer 21 Sep, gleder meg 😄 de andre ser jeg ikke på :) nei skal ikke dømme deg for du ser ex on the bitch, så første sesongen selv, men synes det ble for kleint :P fulgte også paradise i 4-5 år, ikke nå lengre da, er vel 2-3 sesonger jeg så sist, synes det er for teit nå..

Skrevet

Sesong 2 av Pørni kommer ikke før neste år ;) Heller ikke bekreftet at sesong 2 av Wisting kommer neste mnd enda :)  Men jeg gleder meg veldig til begge deler kommer jeg også, digger begge seriene 😄 

Anonymkode: c9a50...dd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sesong 2 av Pørni kommer ikke før neste år ;) Heller ikke bekreftet at sesong 2 av Wisting kommer neste mnd enda :)  Men jeg gleder meg veldig til begge deler kommer jeg også, digger begge seriene 😄 

Anonymkode: c9a50...dd0

jo begge er bekreftet dette året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...