Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser mye her blant annet om såkalte "kalde" perioder i forholdet hvor man ikke føler noe for partneren... Hvordan vet man om det bare er en sånn ned periode eller om følelsene er borte for alltid? Til dere som har mistet følelsene før, hvor lenge varte dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang var det ca 3 uker, men kan sikkert gå lenger også. Man må være villig til å ha litt tolmodighet og tenke etter om dere er verdt å vente på. Faren er vist begge får en slik periode samtidig. Tror av erfaring at det beste er å holde det for seg selv og ikke gjøre den andre parten urolig for noe den ikke kan noe for. Også er det bare ekstra deilig når følelsene kommer tilbake og man ikke har gjort noe dumt!

Skrevet

Jeg er der litt nå.. tenker litt sånn, "hvorfor er jeg sammen med han egentlig?", men vil ikke slå opp :) godgutten min som jeg :hjerte:

Skrevet

Vi har hatt utallige sånne perioder opp i gjennom,og i begynnelsen ble jeg nærmest hysterisk for jeg tenkte at dette måtte være slutten :sjenert: Men jeg klamret meg fast i håp om at ting ville ordne seg og det har det også gjort. Hvordan man skal vite forskjellen,er et ganske godt spørsmål.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...