AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Hei, jeg venter mitt tredje barn. Jeg hadde bekkenløsning i forrige graviditet, fra ca uke 30. Det gjorde vondt å snu meg i senga, reise meg opp og det knakk i bekkenet mitt når jeg gikk etterhvert. Jeg har nå merket mye vondt i korsryggen og da gjerne på Venstre side. Dette kommer ofte etter jeg har holdt på med ting, jobbet mye, vasket hus osv. Det stråler litt ned i låret, og er veldig ubehagelig. Er kun 17 uker på vei. Kan dette være tidlig bekkenløsning, eller er det bare normalt sånn her? Anonymkode: bd175...f0c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Det kan være bekkenløsning ja, slik startet det for meg. Fra uke 17-18 var det ganske ille, ble sykemeldt 100% fra uke 24 😔 Anonymkode: ce257...c89
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kan være bekkenløsning ja, slik startet det for meg. Fra uke 17-18 var det ganske ille, ble sykemeldt 100% fra uke 24 😔 Anonymkode: ce257...c89 Ånei, høres grusomt ut håper jeg slipper det! Var det sånn at du hadde vondt i korsryggen i starten, også når du slappet av? Anonymkode: bd175...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå