Gå til innhold

Kan ikke vi som er bleke bruke gull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blek med kald hudtone (blodårene mine ser blå og ikke grønne ut). Jeg har dog gyllent hår og litt fregner. Føler selv jeg kler briller i gull innfatning osv, men leser jo at gull er litt no go for oss bleike med kald hudtone. Synspunkter? :)

Anonymkode: 74a88...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fregner og gyllent hår så rocker du gull! 😎

jeg har selv kald hudtone og varm hårfarge, og gull er en sikker vinner! 

• Liker 1
Skrevet

Gå for det DU syns er finest! Enkelt og greit. 

Skrevet

Jeg har også gyllent hår og fregner, og ser best ut med gull, fremfor sølv! Elsker gull.

Anonymkode: cc79e...47b

• Liker 1
Skrevet
Krakilsk skrev (3 minutter siden):

Hvis du har fregner og gyllent hår så rocker du gull! 😎

jeg har selv kald hudtone og varm hårfarge, og gull er en sikker vinner! 

Da fikk jeg brått litt mer selvtillit ang dette 🧡 Håret mitt er jo litt gullfarget, spesielt i sola så skinner det litt som gull (håret mitt er helt ubehandlet). Har bare følt jeg må styre unna siden jeg er hvit ellers. Men takk 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da fikk jeg brått litt mer selvtillit ang dette 🧡 Håret mitt er jo litt gullfarget, spesielt i sola så skinner det litt som gull (håret mitt er helt ubehandlet). Har bare følt jeg må styre unna siden jeg er hvit ellers. Men takk 😊

Null stress, jeg har vært igjennom det samme før. Jeg har inntrykk av at de fargeanalysene rett og slett er dårlig tilpasset oss med kald, lys hud og gyldent hår, for det er jo en ganske sjelden kombinasjon! 😎

• Liker 1
Skrevet

Neida, sånne regler er altfor generelle til at man kan leve etter dem. Det er så mange variasjoner inne i bildet, og det er klart det er mange lyse/bleke som kler gull! 

Anonymkode: c9f22...98c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...