Totalya Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Herregud!!!! Noen som så dette i dag? De måtte sende ei jente i en dusj som normalt ble brukt v/ kjemisk krigføring. Hun hadde 150 mill bakterier i munnen istede for 10 mill, 80 mill på BHen istede for 1000 og eyelineren var full av gule stafylikokker
Gjest Violetta Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Hun hadde ikke vasket bh-en sin på et år! Og DE tennene! Og HVA er poenget med å bruke sminke når man aldri vasker seg?
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Så ikke idag, men har sett litt av noen episoder. Husker spesielt en episode med to søstre som var skikkelig forfengelige, men som aldri vasket i huset De måtte rive badet fordi det var svart av mugg. Utrolig at friske personer kan leve slik.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Hvorfor ble egentlig eyelineren så ille? Fikk ikke med meg hele programmet.. Men hun var grusom ja.. Kunne ta mange uker mellom hver gang hun vasket seg sa de Hun sa selv at folk kommenterte det, hvis noen hadde sagt til meg regelmessig at jeg stinket så hadde jeg vasket meg oftere hvertfall! Æsj
Totalya Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2005 Så ikke idag, men har sett litt av noen episoder. Husker spesielt en episode med to søstre som var skikkelig forfengelige, men som aldri vasket i huset De måtte rive badet fordi det var svart av mugg. Utrolig at friske personer kan leve slik. ← Virker som det er en ny serie med de samme kvinnene nå. De tar for seg personen, ikke huset. Jeg fikk heller ikke med meg hva det var med eyelineren, men kan jo ganske enkelt være at hun selv er skitten, og skitten blir med på eyelineren, og dersom hun ikke spisser den, vil skitten fly fram og tilbake?
Gjest katti Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Virker som det er en ny serie med de samme kvinnene nå. De tar for seg personen, ikke huset. Jeg fikk heller ikke med meg hva det var med eyelineren, men kan jo ganske enkelt være at hun selv er skitten, og skitten blir med på eyelineren, og dersom hun ikke spisser den, vil skitten fly fram og tilbake? ← Eyelineren var 10 år gammel!!!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 Eyelineren var 10 år gammel!!! ← Oij!
Gjest Manic Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 Eyelineren var 10 år gammel!!! ← Oj, Hvilket merke var det? Må jo være knallgod og drøy!
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Oj, Hvilket merke var det? Må jo være knallgod og drøy! ← :grine2:
Gjest Hel Skrevet 22. september 2005 #10 Skrevet 22. september 2005 Dette programmet har jeg ikke hørt om. Når og hvor går det?
Dødspingvinen Skrevet 22. september 2005 #11 Skrevet 22. september 2005 Det går på TVN klokka 20.00 på onsdager. Og det var fullstendig discusting... Møkkakjerring får absolutt ny betydning her
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 22. september 2005 #12 Skrevet 22. september 2005 Ja, var skikkelig ekkelt!! Bare tenk på hvordan underlivet måtte lukte!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #13 Skrevet 22. september 2005 Jeg så det også, og jada, det er ekkelt som bare rakkern. Men jeg ble mest av alt litt trist for at de sender programmet. Hva er hensikten med det, annet enn at vi skal få grøsninger på ryggen av å tenke på all skitten? Det programmet der tror jeg ikke hjelper en eneste person, bortsett fra at jenta ble "akutt ren og pen". Det må jo ligge noe bak at hun har en sånn unormal hygienestandard (eller skal vi si mangel på). Hun kan da ikke være riktig frisk i hodet?! Og hvis hun ikke er det, syns jeg i det minste hun fortjener at programmet angriper problemet på en mer seriøs måte, og ikke BARE gnir det inn hvor heslig hun er, og får henne til å dusje. Hun blir jo regelrett uthengt. Skjønner ikke helt hvordan noen kan klare å fungere sosialt med en slik stank. Men det så jo ut som hun hadde en del venner. Må jo også være noe rart inni hodet hennes når folk forteller at hun virkelig stinker, og så ler hun bare? Og vasker seg ikke.. Er jo direkte asosialt. Det må jo ligge noe bak?!
Gjest jamsi Skrevet 22. september 2005 #14 Skrevet 22. september 2005 Jeg så det også, og jada, det er ekkelt som bare rakkern. Men jeg ble mest av alt litt trist for at de sender programmet. Hva er hensikten med det, annet enn at vi skal få grøsninger på ryggen av å tenke på all skitten? ← Jeg har en teori at dette er noe som er "laget", at det ikke er virkelige personer som er med i serien. For det er ting der som noen ganger ikke stemmer med måten personen uttrykker seg eller oppfører seg. At det er skuespillere som deltar og at de finner noen kondemnerverdige hus som ikke ser ut som rakkern, bare for å lage et program som vi vemmes over. Men det er min teori.
Gjest Milah Skrevet 22. september 2005 #15 Skrevet 22. september 2005 Høres helt grusomt ut.. Håper de hjelper de som er med i programmene, utover bare å vaske de. For de må jo ha noen psykiskeproblemer av noe slag. Hvis det ikke er som gjest over meg sier, at hele programmet er fabrikert!
Gjest Violetta Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 Jeg har en teori at dette er noe som er "laget", at det ikke er virkelige personer som er med i serien. For det er ting der som noen ganger ikke stemmer med måten personen uttrykker seg eller oppfører seg. At det er skuespillere som deltar og at de finner noen kondemnerverdige hus som ikke ser ut som rakkern, bare for å lage et program som vi vemmes over. Men det er min teori. ← Jeg har sett med egne øyne at mennesker kan leve slik. Bare spør noen som har jobbet ved sosialkontor, de har helt sikkert også hørt om slikt. Hva som gjør det kan være så mangt. Men trist er det...
MiniMjau Skrevet 23. september 2005 #17 Skrevet 23. september 2005 Det er de samme to damene som har "Ekstrem rengjøring" som nå tar for seg personer og ikke hus. Jeg husker godt de to asiatisk-utseende jentene som bodde i New York et sted. Huset de bodde i var helsefarlig, badet var helt sort av mugg og det var døde mus i aircondition-anlegget på soverommet!!! De to jentene såg veldig freshe og fine ut da, og veldig opptatt av klær, sko og sminke.
Mini_me Skrevet 24. september 2005 #18 Skrevet 24. september 2005 jeg syns ærlig talt det er tragisk at folk som er syke og helt åpenbart trenger hjelp fordi de ikke klarer å ta vare på seg selv, skal bli utnyttet i et TV program. Det disse menneskene trenger er BEHANDLING...slik at de ikke havner i samme skitten etter at kamerafolkene og vaskedamene har gått hjem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå