Gå til innhold

Navn på film med Julia Roberts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker at jeg så en film rundt helt slutten av 90tallet eller i 2000 hvor Julia Roberts klatrer opp og over et gjerde og over en hekk sammen med en mann. På vei ned setter hun seg fast og sier: whopsidaisy. Han gjentar whopsidaisy, så ler de sammen. Dessuten ( tror  jeg?) hun hadde en  sjalu søster som hatet alt Julia Roberts fikk til og status og pengene og mannen hennes. Jeg husker bare ikke navnet på filmen. Noen som kan hjelpe? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Notting Hill" har en scene med et gjerde de klatrer over (til en privat park) og Hugh Grant sier Whoopsydaisy, og Julia Roberts ler og spør om han virkelig sa whoopsydaisy....det er ikke den? Men den har ingenting med noen sjalu søster. Kan det hende du blander sammen to filmer med Julia Roberts i.

Men jeg vet ikke. Husker bare godt den whoopsy daisy gjerde-scenen med Julia Roberts og Grant i Notting Hill filmen.

Endret av Million
stavefeil rettet
Skrevet

Høres ut som Notthing Hill. 

Anonymkode: d471f...b35

Skrevet

Det er bombesikkert den, minus søsteren som ikke var der, han sa "wuppsidaisy" og hun gjentok det
og lo for det var en merkelig ting å si syns hun. Fin film. :) 

Skrevet

Kan være at du blander Notting Hill og America’s sweetheart? 

Anonymkode: 9a9e7...a7d

Skrevet

Den scenen er fra Notting Hill. Min favorittfilm, så jeg har sett den veldig mange ganger. Det var riktig nok ikke noen sjalu søster i den filmen, så kanskje du blander filmer?

Anonymkode: b0499...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...