AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Jeg har fått alle bivirkningene man kan få av korona vaksinen nr 2 bortsett fra vondt i hodet. En av tingene jeg syns er rart er at jeg plutselig igår kveld fikk veldig vondt i lymfene i ene i armhulen og ikke den andre. Tok vaksinen i forrigårds. Idag har smerten spredd seg til deler av brystet. Veldig ekkel smerte, men tror ikke de er hovene. Aldri opplevd det før. Er det flere her som har fått det av vaksinen ? Anonymkode: 05743...89a
Gjest ATLAS6 Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Lymfekjertlene hovner opp av vaksinen ja. Går ned om et par dager.
Gjest Gagaen Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Ja, jeg hadde det noen dager og det var ubehagelig. Men det er visst en vanlig bivirkning og går over like fort som den kom.
Gjest In absentia Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Ja av Moderna-vaksinen. Det gikk over etter 2 uker
Djungelvrål Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 Er det ingen som leser seg opp på bivirkninger?? Det er jo 329 tråder om dette daglig. 2
zemer Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 Helt normalt etter koronavaksine. Normalt? Aldri hørt om så mye bivirkninger på andre vaksiner.
Værre Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har fått alle bivirkningene man kan få av korona vaksinen nr 2 bortsett fra vondt i hodet. En av tingene jeg syns er rart er at jeg plutselig igår kveld fikk veldig vondt i lymfene i ene i armhulen og ikke den andre. Tok vaksinen i forrigårds. Idag har smerten spredd seg til deler av brystet. Veldig ekkel smerte, men tror ikke de er hovene. Aldri opplevd det før. Er det flere her som har fått det av vaksinen ? Anonymkode: 05743...89a Har du vondt i brystet ville jeg tatt en tur til legen. Det kan være betennelse i hjerte. Mest vanlig for menn men kan forekomme for kvinner også. Det er en sjelden bivirkning av mRNA vaksiner. 1
enkefru Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 En del får også hovne lymfekjertler, i området under armen, oppe på halsen, og bak kravebeinet. Dette er også helt normalt, men kan vare noe lenger. – Lymfekjertlene er immunforsvarets speidere og vaktposter, og reagerer raskt på fremmede elementer i kroppen. Nyhet, Korona | Vanlig å reagere på andre dose: – Ikke legg store planer de første dagene (dt.no)
Gjest Vintermorgen Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 Ryddet for brudd på koronarommets regler. Vintermorgen, mod
Hatsumomo Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.8.2021 den 14.17): Jeg har fått alle bivirkningene man kan få av korona vaksinen nr 2 bortsett fra vondt i hodet. En av tingene jeg syns er rart er at jeg plutselig igår kveld fikk veldig vondt i lymfene i ene i armhulen og ikke den andre. Tok vaksinen i forrigårds. Idag har smerten spredd seg til deler av brystet. Veldig ekkel smerte, men tror ikke de er hovene. Aldri opplevd det før. Er det flere her som har fått det av vaksinen ? Anonymkode: 05743...89a Ja, fikk det på dose 2, kun i armhulen til armen hvor stikket ble gjort. Varte i ca 4 dager med ømhet og ca en uke med hevelse. Tok det som et godt tegn, et immunforsvar som fikk kjørt seg og jobbet på. Endret 21. august 2021 av Hatsumomo 1
Anbefalte innlegg