Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det google translate? Her ville jeg ha holdt meg unna.

Anonymkode: a6581...ab1

• Liker 6
Skrevet

Ræva stillingsannonse, men ser for meg ut som en stilling innen salg rettet mot helsevesenet. Mulig jeg er helt på viddene.

• Liker 7
Skrevet
Shmohawk skrev (47 minutter siden):

Ræva stillingsannonse, men ser for meg ut som en stilling innen salg rettet mot helsevesenet. Mulig jeg er helt på viddene.

Ikke sant! Står markedsføring nederst, som kategori. Samtidig står det "dette er en agnostisk rolle hvor det ikke er knyttet salgsinsentiver av noe slag."

🤔🤔🤔

Anonymkode: 1e418...060

• Liker 5
Skrevet

Ypperlig sjanse til å ringe arbeidsgiver for å stille spørsmål om stillingen. Her er det mye å ta tak i! 😂

Anonymkode: 367b5...c33

• Liker 4
Skrevet
origin skrev (17 minutter siden):

Hva med å google firmaet for å se hva de holder på med? 

Hæ? Alle har vel hørt om Roche? 

Det er ikke firmaet som er ukjent. Kun rar annonse.

• Liker 10
Skrevet

Står jo ganske tydelig da:

·      Har evne og erfaring med å sette deg grundig inn i nye vitenskapelige problemstillinger, ikke bare for egen forståelse med også for å være en sparringpartner for eksterne eksperter.

·      God innsikt i utfordringer innen norsk helsetjeneste når det gjelder pasientreisen, men også områder som klinisk forskning og beslutningsprosesser for nye behandlingsmetoder.

Anonymkode: 56c77...887

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Står jo ganske tydelig da:

·      Har evne og erfaring med å sette deg grundig inn i nye vitenskapelige problemstillinger, ikke bare for egen forståelse med også for å være en sparringpartner for eksterne eksperter.

·      God innsikt i utfordringer innen norsk helsetjeneste når det gjelder pasientreisen, men også områder som klinisk forskning og beslutningsprosesser for nye behandlingsmetoder.

Det betyr jo ingen ting, og er bare svada skrevet på en pretensiøs måte!😂

Anonymkode: cecd1...844

• Liker 24
Skrevet

Roche er et gigantisk legemiddelfirma. Og i denne annonsen ser de etter lobbyist på litt lavere nivå. Det er typisk tidligere statsråder og rikspolitikere som får slike lobbyjobber, men akkurat denne er nok ment på nivået under. Så den som blir tilsatt får nok en tidligere politiker som sjef.

Anonymkode: e7ec3...613

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor har ikke et så stort firma forfattet en egen tekst på norsk? Det er jo helt tydelig at dette opprinnelig er en engelsk tekst som er dårlig oversatt ord for ord, såpass dårlig at det nesten virker som de har brukt Google translate, som en annen nevner her.

• Liker 8
Skrevet

Er ikke dette slik svada som er blitt  nokså vanlig i "manager" språket? En masse babbel uten å si en eneste ting av mening.

Anonymkode: 0af4a...4bb

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det betyr jo ingen ting, og er bare svada skrevet på en pretensiøs måte!😂

Hvis du ikke engang forstår stillingsannonsen tror jeg vi kan konkludere med at du neppe er kvalifisert til jobben uansett :laugh:

Anonymkode: 9fff6...75c

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva stillingen går ut på. 

Jeg har realfaglig bakgrunn, og har selv på jobb his Roche tidligere. Men denne annonsen forstår jeg ikke. Hva er meningen med stillingen? Jeg leser ansvarsområdene, men jeg forstår det ikke. 

Anonymkode: c3015...870

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du ikke engang forstår stillingsannonsen tror jeg vi kan konkludere med at du neppe er kvalifisert til jobben uansett :laugh:

Nei, jeg trives fint med å bruke profesjonsutdannelsen min i en stilling med klar definisjon av ansvarsområde og rolle.😊 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvem sa at vedkommende skulle søke jobben? AB som du siterer er ikke trådstarter, det er det jeg som er.

Men det er jo flott at DU forstår nøyaktig hva jobben går ut på, da! Og ikke minst hva slags utdanning/bakgrunn som kreves. Kanskje du ønsker å opplyse oss andre?;)

• Liker 6
Skrevet

Jeg er kjent med slik type jobber fra ingeniørbransjen, og jeg tror dette er hva vi ville kalt noe i retning teknisk salg. Med andre ord må man i tillegg til å inneha de vanlige slimål-egenskapene til en selger også ha høyt kunnskapsnivå om produktene.

• Liker 6
Skrevet
Ze.Xhx skrev (1 time siden):

Jeg er kjent med slik type jobber fra ingeniørbransjen, og jeg tror dette er hva vi ville kalt noe i retning teknisk salg. Med andre ord må man i tillegg til å inneha de vanlige slimål-egenskapene til en selger også ha høyt kunnskapsnivå om produktene.

Salgsingeniør mener du?

Anonymkode: eb841...0ce

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Salgsingeniør mener du?

Anonymkode: eb841...0ce

Ja, det er vel det jeg mener. 👍

Endret av Ze.Xhx
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

De klarer å luke ut en del med denne annonsen, kudos til Roche🤣

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...