Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ut i praksis, og skal da velge DPS lurte på om noen kan fortelle litt om hvordan det er å jobbe der?  Og om noen har vært eller er pasient kan fortelle litt om hvordan det er?

Takk, på forhånd :)

Anonymkode: 3a635...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dps døgn?

Anonymkode: abfcf...e1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dps døgn?

Anonymkode: abfcf...e1a

Ja. 

Skrevet

Jeg syns det er fint med folk i praksis på dps fordi de ofte tar seg bedre tid, er nysgjerrige og har et nytt syn.

Man møter forskjellige mennesker med ulike problemstillinger og behov.

Jeg har ofte behov for å føle meg sett og at noen bryr seg. Ei i praksis før sommeren smilte alltid så varmt til meg og hun tok ofte initiativ til samtale f.eks bare om hverdagen. Det betydde mye.

Anonymkode: 61526...a35

• Liker 4
Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Jeg har jobbet som psykolog på DPS, både i ulike polikliniske team/enheter og på døgnavdeling. 

Hva slaks praksis skal du ut i? Hvilken utdannelse tar du? 

Anonymkode: 0dcdf...1b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har jobbet som psykolog på DPS, både i ulike polikliniske team/enheter og på døgnavdeling. 

Hva slaks praksis skal du ut i? Hvilken utdannelse tar du? 

Anonymkode: 0dcdf...1b9

Helsefagarbeider vg2.

Skrevet

Når jeg er ferdig med utdanningen, skal jeg gå fagskole med videreutdanning innen psykisk helse.

Skrevet

Bump. 

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at det har vært VGS elever i praksis på DPS og jeg har vært innlagt ganske mange ganger og forholdt meg til veldig mange studenter.

Men hvordan det er. Det er veldig vanskelig å svare generelt på. Det er flere personale på dagvakt enn det er personale på kveldsvakt.  På dagtid er det mye møter/samtaler/gruppetilbud det går i. På ettermiddag er det roligere og skjer som regel ikke så mye, annet enn det miljøterapeutiske.

Anonymkode: 8a0ef...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...