AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Ja, min treåring biter både fingernegler og tånegler 🙈 ofte så det rives ned til huden og det blir sår. Ønsker selvfølgelig unngå dette og har snakket med henne flere ganger om hvorfor det er dumt, passer også på at neglene er kortklipte så ikke det skal være noe å bite av, men hun får det til likevel. Noen som har positiv erfaring med å smøre på et middel som smaker vondt? Minns jeg har hørt at dette selges på apoteket? Minuset er jo all denne håndvaskingen pga corona, da går vel middelet rett av igjen.. Andre gode råd, dere som har hatt neglebitere? Anonymkode: 4afba...6fb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Gonegl 👍🏻👍🏻 Da blir det fort slutt skal du se Anonymkode: c966d...3da 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, min treåring biter både fingernegler og tånegler 🙈 ofte så det rives ned til huden og det blir sår. Ønsker selvfølgelig unngå dette og har snakket med henne flere ganger om hvorfor det er dumt, passer også på at neglene er kortklipte så ikke det skal være noe å bite av, men hun får det til likevel. Noen som har positiv erfaring med å smøre på et middel som smaker vondt? Minns jeg har hørt at dette selges på apoteket? Minuset er jo all denne håndvaskingen pga corona, da går vel middelet rett av igjen.. Andre gode råd, dere som har hatt neglebitere? Anonymkode: 4afba...6fb Vær litt forsiktig med sånne negllakktyper, kan være ekstremt mye giftstoffer i for så små kropper. Be barnet bestemt om å slutte hver gang det gjør der? Anonymkode: a9de9...072
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vær litt forsiktig med sånne negllakktyper, kan være ekstremt mye giftstoffer i for så små kropper. Be barnet bestemt om å slutte hver gang det gjør der? Anonymkode: a9de9...072 Giftstoffer? Som selges på apoteket til dette formålet? Bestemt ja, det fungerer ikke. Det har blitt en uvane mer enn en bevisst handling. Anonymkode: 4afba...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Giftstoffer? Som selges på apoteket til dette formålet? Bestemt ja, det fungerer ikke. Det har blitt en uvane mer enn en bevisst handling. Anonymkode: 4afba...6fb Hva da? Tror du det som selges på apotek er giftfritt? At våtservietter på apoteket feks er mye bedre enn våtservietter fra butikken? 🙄 Anonymkode: a9de9...072
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva da? Tror du det som selges på apotek er giftfritt? At våtservietter på apoteket feks er mye bedre enn våtservietter fra butikken? 🙄 Anonymkode: a9de9...072 Våtservietter skal ikke i munnen, meg bekjent. Dette produktet havner jo i munnen. Anonymkode: 4afba...6fb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Våtservietter skal ikke i munnen, meg bekjent. Dette produktet havner jo i munnen. Anonymkode: 4afba...6fb Øh. Var dette svaret ditt? Anonymkode: a9de9...072
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Øh. Var dette svaret ditt? Anonymkode: a9de9...072 Jeg har ikke skrevet at jeg tror alt fra apoteket er giftfritt, men et produkt rettet mot barn som selges på apoteket og som barn får i seg oralt har jeg vanskelig for å tro er fullt av giftstoffer. Anonymkode: 4afba...6fb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 Go negl fra apoteket. Den smaker såpass vondt at et barn skal ha i seg mange dl med den for å få vondt i magen 🙂 Giftstoffer blir for dumt å komme med 🤦♀️ Vi har brukt den på 2 av 4 barn. Jeg brukte den også en periode fordi jeg beit negler. Jeg beit negler fordi jeg er rastløs og må ha noe å fikle med. Kanskje få tak i noe som han kan bruke for.eks en stressball (finnes mange forskjellige), poppit osv 🙂 Anonymkode: 3dfe8...4e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå