Gå til innhold

Hvorfor har andre kunnskap om hvordan man får sex men ikke jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller plukkes alle opp fra gata men ikke jeg siden jeg er stygg?

Anonymkode: 534f0...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et mysterium for meg også. Jeg tenkte "Jeg er jo snill, aldri uhøflig?" 

Jeg tror det har å gjøre med pågåenhet. For å få ting i livet, så må du kreve din rett. Ingen vet hva du tenker. 

Skrevet
Michaelhe skrev (1 minutt siden):

Dette er et mysterium for meg også. Jeg tenkte "Jeg er jo snill, aldri uhøflig?" 

Jeg tror det har å gjøre med pågåenhet. For å få ting i livet, så må du kreve din rett. Ingen vet hva du tenker. 

Si at man skal ha sex?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Si at man skal ha sex?

Jeg vet ikke. Kanskje? Men du må kjempe for det du vil ha.

Hvis du ønsker at andre skal vite noe, må du fortelle dem det, ellers vet de det ikke? 

Endret av Michaelhe
Skrevet
Michaelhe skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke. Kanskje? Men du må kjempe for det du vil ha.

Hvis du ønsker at andre skal vite noe, må du fortelle dem det, ellers vet de det ikke? 

Eller så er sex kun for de kjekke

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller så er sex kun for de kjekke

Det er det ikke, tro meg. Jeg ser stygge, skallete og overvektige naboer med  6 unger. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Eller plukkes alle opp fra gata men ikke jeg siden jeg er stygg?

Så lenge du ser på deg selv som stygg har du liten sjanse... Gjør heller som pusen, se for deg at du er vakker og sterk, det endrer både holdning og personlighet din.

Kunnskap? Hvis man må bruke kunnskap for å finne noen, da jukser man med naturen og seg selv bare. Det er den berømte "gnisten" mellom to personer som avgjør om det blir sex eller ikke. Tren heller på det i speilbildet av pusen, finn ut hvordan du vil være😊

71nHZ+PXnkL._AC_SX466_.jpg

• Liker 4
Skrevet

I det du bruker begrepet "få" sex er det ikke vanskelig å se at det lett stopper opp i relasjoner med det motsatte kjønn... 

Anonymkode: c53dd...744

• Liker 49
Skrevet

I det du bruker begrepet "få" sex er det ikke vanskelig å se at det lett stopper opp i relasjoner med det motsatte kjønn... 

Anonymkode: c53dd...744

Jeg kan ikke akkurat «gi» det heller siden kvinner bestemmer tilgangen. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Så lenge du ser på deg selv som stygg har du liten sjanse... Gjør heller som pusen, se for deg at du er vakker og sterk, det endrer både holdning og personlighet din.

Kunnskap? Hvis man må bruke kunnskap for å finne noen, da jukser man med naturen og seg selv bare. Det er den berømte "gnisten" mellom to personer som avgjør om det blir sex eller ikke. Tren heller på det i speilbildet av pusen, finn ut hvordan du vil være😊

71nHZ+PXnkL._AC_SX466_.jpg

Er man ikke stygg om man er jomfru og Ingen jenter sender deg meldinger, eller drar deg inn på soverommet sitt?

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er en noe beskjeden person som synes det er vanskelig å snakke med det motsatte kjønn, få alle tanker om sex ut av hodet med en gang. Snakk med folk, bli kjent, hør på hva de har å fortelle. Alle liker å bli lyttet til. Resten kommer av seg selv.

• Liker 17
Skrevet

Slutt å tenke få sex, begynn å tenke flørt.

Anonymkode: 49de4...814

• Liker 11
Skrevet

Er man ikke stygg om man er jomfru og Ingen jenter sender deg meldinger, eller drar deg inn på soverommet sitt?

Det er usikkerhet din skinner igjennom her, du må nesten finne ut om du er stygg eller ikke. Tenk litt over også at selv om du er kjekk trenger ikke det nødvendigvis føre til sex... Ikke bruk jomfru som en brems for at du ikke finner deg dame. Det er den "gnisten" "kjemien" som de fleste er ute etter å se.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slutt å tenke få sex, begynn å tenke flørt.

Flørt har jeg prøvd. Gitt komplimenter, prøvd å bli kjent etc. funker ikke. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Det er usikkerhet din skinner igjennom her, du må nesten finne ut om du er stygg eller ikke. Tenk litt over også at selv om du er kjekk trenger ikke det nødvendigvis føre til sex... Ikke bruk jomfru som en brems for at du ikke finner deg dame. Det er den "gnisten" "kjemien" som de fleste er ute etter å se.

Hvorfor føler jeg tiltrekning før alle andre?

Skrevet
Skiftenøkkel skrev (13 minutter siden):

Hvis du er en noe beskjeden person som synes det er vanskelig å snakke med det motsatte kjønn, få alle tanker om sex ut av hodet med en gang. Snakk med folk, bli kjent, hør på hva de har å fortelle. Alle liker å bli lyttet til. Resten kommer av seg selv.

Jeg har prøvd men jenter behandler meg som luft. 

Skrevet

Man FÅR ikke sex, man deler, man har det sammen, man gjør det.  

Anonymkode: 5f463...09f

• Liker 24
Skrevet

Hvorfor føler jeg tiltrekning før alle andre?

Jeg sliter med det samme, der er igrunn et fenomen jeg ikke kan svare på... Jeg blir igrunn alt for lett glad i kvinner, fordi jeg vil at de skal ha det godt. Mye av dette er pga at jeg er så omsorgsfull, av det er jeg blitt kalt for "lett på tråden" "lett match" "Lett å lure". Av at jeg er sånn har gitt meg sex, men det blir aldri noe forhold av det. Da må det mere gnist til...

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Flørt har jeg prøvd. Gitt komplimenter, prøvd å bli kjent etc. funker ikke. 

Det blir som å si at du har prøvd å trene fordi du har vært innom et treningssenter og gått en fjelltur. 

• Liker 9
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Jeg sliter med det samme, der er igrunn et fenomen jeg ikke kan svare på... Jeg blir igrunn alt for lett glad i kvinner, fordi jeg vil at de skal ha det godt. Mye av dette er pga at jeg er så omsorgsfull, av det er jeg blitt kalt for "lett på tråden" "lett match" "Lett å lure". Av at jeg er sånn har gitt meg sex, men det blir aldri noe forhold av det. Da må det mere gnist til...

Vi er snille av natur. Noe som kvinner ikke liker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...