AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Ei kollega har snart termin, og vi er flere på jobb som ønsker å spleise på en gave. Vanligvis pleier vi å kjøpe en del babytøy av god kvalitet. Denne kollegaen har ett barn født i samme måned, med samme kjønn for ett par år siden, og de har allerede alt som trengs (dette er også bekreftet av den kommende moren). Tenkte litt på gavekort på hudklinikk/massasje i nærheten av der hun bor, men lurer på om noen har andre gode tips til fine og fornuftige gaver? Budsjett på 900kr 👶🏼 Anonymkode: 23625...22e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Jeg syntes det hørtes helt topp ut. Anonymkode: 75513...b19 1
Slitenmamma Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Jeg har en kollega som skal ha barn, har tenkt litt på å kjøpe tøffler med lammeull inni til baby. Koster rundt 600kr, så er ikke noe man kjøper selv vil jeg tro. Dere kan kjøpe mamma til 2 smykke.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Ja!! Uten tvil, jeg hadde virkelig likt å få det. Jeg har hintet til samboer, men 9 mnd etter tar han fremdeles ikke hintet. Selv da han strevde som verst med å finne på hva han skulle gi meg i bursdagsgave 🤣 (Det ble middag på restaurant) Anonymkode: 5d867...e5d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja!! Uten tvil, jeg hadde virkelig likt å få det. Jeg har hintet til samboer, men 9 mnd etter tar han fremdeles ikke hintet. Selv da han strevde som verst med å finne på hva han skulle gi meg i bursdagsgave 🤣 (Det ble middag på restaurant) Anonymkode: 5d867...e5d Hinting er ikke en godkjent kommunikasjonsform. Anonymkode: 87542...43a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå