Gå til innhold

Klippekort Leos lekeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mulig jeg er helt på tur som spør her 🙄🙌🏻 Og vil nevne her at jeg allerede har ringt Leos lekeland to ganger uten å få svar på det siste spørsmålet mitt her 🤪

Men har noen her kjøpt klippekort (den for 10 ganger) hos Leos lekeland? Og brukt det opp? Typ at det ikke bare blir liggende fordi hverdagen spiser opp tiden. 

Og vet dere om et sånt kort FAKTISK holder for alle barna i en familie? Da f.eks 2 barn som vi har. 
Nettsiden sier at det kortet gjelder alle barna i familien og gir 20% rabatt på ordinær billett. Men summen er «bare» på 1720kr. Noe som tilsvarer -20% på billett til 1 barn. da vil jo ikke det kortet gjelde for barn nr 2? Selv om de skriver at det gjelder for alle barna i familien. 
noen som vet? Ellers så bli jo det en mye større fratrekk i %. Og de må ha skrevet feil med at det gir 20% fratrekk i ordinær billett. Jeg har forsøkt å se om man kan skrive antall barn, men det går ikke. 

kan selvsagt ringe for tredje gang og spørre. Men de visste ikke sikkert selv, de som jobber der jeg bor.. 

Sykt kjipt å kjøpe kortet også er det kun for ett barn likevel. Kan selvsagt kjøpe to, men dette var er veldig godt tilbud om det er 1720kr for to barn, for 10 besøk. 

Anonymkode: e69f4...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippene blir jo fortere oppbrukt om det er flere barn. 

Anonymkode: bd0e7...d06

• Liker 1
Skrevet

Det vil jo tilsvare 68,8kr per barn for 10 besøk. Det kan vel ikke stemme? De på telefonen sa bare «ja det er et kjempe bra tilbud». Men det er jo ikke -20%? Haha. Huff skal ikke være lett for meg det her🙄
-ts. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klippene blir jo fortere oppbrukt om det er flere barn. 

Anonymkode: bd0e7...d06

Ts her. Men ja, da holder det jo ikke for 10 klipp og barna i hele familien som de skriver? 

Skrevet

Er det ikke slik at det er 10 klipp da til en totalpris som er 20% lavere enn om du hadde kjøpt 10 stk inngangsbilletter til den høyeste prisen? 10 klipp vil si 10 billetter, altså 5 besøk for to barn. Det eneste jeg synes er litt uklart fra hjemmesiden er det om at «velger du dager med lavere pris kan kortet brukes over flere besøk»..

Anonymkode: f38a8...960

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville oppfattet det som at klippekortet ikke var personspesifikt, så har du 10 klipp og kommer 1 dag med 2 barn, så klippes det 2 klipp og du har igjen 8 til senere. 

Anonymkode: 16e96...287

• Liker 5
Skrevet

Skjønner ikke hva du lurer på. Altså, et klippekort er et klippekort. Ett "klipp" er én billett. Du har da 10 biletter du kan disponere som du vil. 

Anonymkode: 65bb5...fd3

• Liker 3
Skrevet

Et klippekort gir 10 klipp. Ett besøk med to barn = 2 klipp. Det gir altså fem turer med to barn (og gratis voksne). Poenget er at flere barn kan klippe fra det samme kortet, og selvsagt ikke at 1 stk klipp gjelder for flere barn. 

• Liker 3
Skrevet

Kortet gjelder alle barna i familien = alle barna i familien kan bruke samme klippekort, de trenger ikke hvert sitt. Men selvfølgelig blir det ett klipp per barn, altså to klipp på to barn.

Anonymkode: 4cacf...869

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...