Cr@sh Skrevet 21. september 2005 #1 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Ja, jeg trenger hjelp. Det skal passe til helt hvitt, til lys antikk hvit og til en champagnelignene farge (dette er farger vi har i resten av huset). Kan noen hjelpe med navn på noen fine, lyse farger? Kan være noe jord i den - men bør være lys! Hjelp! Endret 21. september 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #2 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg synes Latte er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #3 Del Skrevet 22. september 2005 Skygge, Lys Toscana, Provence og Luft er lyse farger som er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 22. september 2005 #4 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg er ogsaa fan av latte! Hei Marillia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #5 Del Skrevet 22. september 2005 Latte og lys antikk er samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #6 Del Skrevet 22. september 2005 Latte er da ikke det samme som lys antikk! De ligner veldig, men jeg har sett forskjell. Hvem har sagt at de er like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 22. september 2005 #7 Del Skrevet 22. september 2005 Latte er da ikke det samme som lys antikk! De ligner veldig, men jeg har sett forskjell. Hvem har sagt at de er like? ← Jeg har også hørt at de er like, fra en malerbutikk. Latte er motenavnet på en gammel farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #8 Del Skrevet 22. september 2005 De skal vistnok være like - men de er faktisk ikke det. De ligner veldig, men er ikke helt like. Prøvde det ut i vinter, kjøpte en liten boks med latte og en med lys antikk og malte dem rett ved siden av hverandre. Det er helt klart en nyanseforskjell. Det har vært en diskusjon om det her tidligere også Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. september 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 23. september 2005 Diskusjon latte/lys antikk eller ikke.... Takker uansett for innspill på farger. Har sjekket litt og den som nevnes her - LUFT - kan se allright ut for oss... men vi får se... Er nesten for mye å velge i. Men takk for forslag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 24. september 2005 #10 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg prøvde luft, synes den ble alt for kald! Nesten litt grønnaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gry-net Skrevet 24. september 2005 #11 Del Skrevet 24. september 2005 Fersken eller Nevada,er det varme,fine farger?noen som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2005 #12 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Jeg hadde fersken på rommet mitt der jeg bodde før, og elsket fargen. Rommet hadde skråtak (furupanel tak+"skråtak-veggen") og lite sollys, men med fersken på veggene ble rommet lyst og lunt. Ett varmt preg, og hadde nesten ett lite rosapreg uten at det egentlig var rosa. Litt vanskelig å forklare, men jeg elsket fargen og fikk mye skryt fra andre om at det var veldig fint. Da vil nylig pusset opp soverommet der jeg bor nå prøvde jeg meg igjen med den fargen - men da ble den helt, helt feil. Kan nesten ikke forstå at det er samme fargen, men det har vel med lysforhold og slikt å gjøre. Her ble den mye gulere og så ganske grell ut. Never er en grei farge, men jeg synes den ble litt skitten. Men har du sett Bast? Ligner litt på never, men litt lysere. Det er en veldig fin synes jeg. Endret 24. september 2005 av Titta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå