AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Nokon som veit om det er bruker eller NAV som initerer søknad om forlengelse av arbeidsavklaringspengar (AAP)? Har vedtak på AAP for 1 år, men må nok forlenge 😕 Anonymkode: aa048...4ea
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Det går faktisk av seg selv 🤷♀️ Jeg kontaktet saksbehandler på forhånd da, men det går automatisk med mindre det ikke er grunn for forlengelse. Anonymkode: 9b7a5...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Så sant du har en aktivitetsplan som blir fulgt så går det av seg selv til du når 3 år. Anonymkode: a038f...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det går faktisk av seg selv 🤷♀️ Jeg kontaktet saksbehandler på forhånd da, men det går automatisk med mindre det ikke er grunn for forlengelse. Anonymkode: 9b7a5...b7e AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så sant du har en aktivitetsplan som blir fulgt så går det av seg selv til du når 3 år. Anonymkode: a038f...0ba Tusen takk for at de begge tok dykk tid til å svara ein framand! Sanninga er at eg har vore så dårleg at eg ikkje har hatt ein aktivitetsplan endå. Men kryssar fingrane for at eg snart blir bra nok. Anonymkode: aa048...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå