Gå til innhold

Ha med noen hjem etter fest, selvom man er i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om at typen deres tar med andre jenter hjem etter fest/nach og sover i samme seng? Bare for gøy og ikke for å ligge. Ikke nødvendigvis noen han kjenner fra før, eller spesielt godt. Forutsett at dere ikke bor sammen enda selvfølgelig.

Anonymkode: ab683...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei herlighet. Mann blir alltid kåt uansett. 

Anonymkode: ed89e...3f5

• Liker 7
Skrevet

Det ville jeg synes var helt ugreit. 

Anonymkode: 8a004...5c9

• Liker 14
Skrevet

Han står fritt til å gjøre hva han vil! Forutsatt at han er innforstått med at det gjør ham singel er det bare å kjøre på☺️

• Liker 15
Skrevet

Det hadde jeg ikke syntes noe om for å være ærlig. 

• Liker 7
Skrevet

Gjerne fortell hvorfor dere synes/ikke synes det er greit

Skrevet

Det hadde ikke vært greit for meg. Hvorfor skulle man gjort det i utgangspunktet egentlig? 🤔

Anonymkode: 3ddfb...214

• Liker 4
Skrevet

Hvis kjæresten min tar med noen hjem etter fest eller nachspiel for å sove, ville jeg såklart ha reagert uansett og lurt på hva som har skjedd. 

Det er stor forskjell på om det er noen han eller jeg kjenner, eller om vi begge ikke kjenner jentene. 

Ett eksempel er på en fest rett før pandemien hvor jeg og en venninne var på samme fest som kjæresten min. Hun ble altfor full og klarte ikke å stå, og måtte på do. Han hjalp henne med å kle av henne jumpsuiten, og så både pupper, litt av underlivet og lår til venninnen min. Jeg  var ikke tilstede da, men begge fortalte hva som hadde skjedd. Han var samtidig veldig tissetrengt og tisset på toalettet der de var sammen etter at hun hadde fått gått på do og satt og hvilte stabilt på toalettet. Så hun så nok også litt av kjæresten min sin penis. 

Jeg synes ikke dette var problematisk, fordi jeg var på samme sted som kjæresten min, og hadde sett litt tidligere at hun begynte å bli for full. Venninnen min drikker sjeldent, og jeg/tror det ikke skjedde noe mer enn det de har fortalt. Og han ville bare hjelpe henne. 

Det blir noe annet hvis kjærsten min hadde tatt med seg fremmede jenter hjem for å "passe på" eller "å være snill" etter fest, hvis jeg ikke selv hadde vært der. Det betyr ikke at jeg hadde gjort det slutt med en gang el, men at jeg ville vært skeptisk og usikker hvis ikke jeg f.eks fikk en ordentlig forklaring, eller hvis jeg hadde hørt /forstått det sånn at det var han som var kjempedrita eller om det hadde vært noe flørt mellom de den kvelden. 

Så nei, det er jo ikke greit, og i hvertfall ikke i samme seng. Har kjæresten sofa eller en ekstra madrass så bruker man det hvis det har vært for å "hjelpe". 

Anonymkode: 42885...4ed

• Liker 2
Skrevet

"Bare på gøy"??? Hva er så gøy med det egentlig?

Hadde min kjæreste gjort det, hadde jeg for det første ikke trodd et øyeblikk på at det ikke var "for å ligge", og så hadde han blitt singel. Sånn søppeloppførsel gidder jeg ikke ha noe med å gjøre.

Anonymkode: 1ace4...411

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis kjæresten min tar med noen hjem etter fest eller nachspiel for å sove, ville jeg såklart ha reagert uansett og lurt på hva som har skjedd. 

Det er stor forskjell på om det er noen han eller jeg kjenner, eller om vi begge ikke kjenner jentene. 

Ett eksempel er på en fest rett før pandemien hvor jeg og en venninne var på samme fest som kjæresten min. Hun ble altfor full og klarte ikke å stå, og måtte på do. Han hjalp henne med å kle av henne jumpsuiten, og så både pupper, litt av underlivet og lår til venninnen min. Jeg  var ikke tilstede da, men begge fortalte hva som hadde skjedd. Han var samtidig veldig tissetrengt og tisset på toalettet der de var sammen etter at hun hadde fått gått på do og satt og hvilte stabilt på toalettet. Så hun så nok også litt av kjæresten min sin penis. 

Jeg synes ikke dette var problematisk, fordi jeg var på samme sted som kjæresten min, og hadde sett litt tidligere at hun begynte å bli for full. Venninnen min drikker sjeldent, og jeg/tror det ikke skjedde noe mer enn det de har fortalt. Og han ville bare hjelpe henne. 

Det blir noe annet hvis kjærsten min hadde tatt med seg fremmede jenter hjem for å "passe på" eller "å være snill" etter fest, hvis jeg ikke selv hadde vært der. Det betyr ikke at jeg hadde gjort det slutt med en gang el, men at jeg ville vært skeptisk og usikker hvis ikke jeg f.eks fikk en ordentlig forklaring, eller hvis jeg hadde hørt /forstått det sånn at det var han som var kjempedrita eller om det hadde vært noe flørt mellom de den kvelden. 

Så nei, det er jo ikke greit, og i hvertfall ikke i samme seng. Har kjæresten sofa eller en ekstra madrass så bruker man det hvis det har vært for å "hjelpe". 

Venninen din hadde ingen jentevenner til å hjelpe seg så typen din måtte trå til, nei så nobelt gjort av ham. Om de ikke lå sammen akkurat da kan du banne på at han har dyppet den inn der en eller annen gang. Naivitet lenge leve.

Anonymkode: 4e17f...9b5

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det hadde vært greit at kjæresten min sov i samme seng som en annen jente. Selv om de ikke lå sammen, er det alt for intimt.

Ville han hjelpe noen som var alt for full eller ikke kom seg hjem, kunne hun sove på sofaen/madrass på stua/gjesterommet.

Anonymkode: b785f...a21

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Venninen din hadde ingen jentevenner til å hjelpe seg så typen din måtte trå til, nei så nobelt gjort av ham. Om de ikke lå sammen akkurat da kan du banne på at han har dyppet den inn der en eller annen gang. Naivitet lenge leve.

Anonymkode: 4e17f...9b5

Nei, det var bare meg, og 12 menn. De hadde hatt bursdagsfeiring med bare gutter, men jeg og henne fikk komme utover kvelden. Så den eneste venninna hun hadde der var meg, i 2.etg, jeg skravlet med ene felles kompisen vår. Men gikk ned etter ca. et kvarter og da hadde venninnen min og kjæresten min kommet ut fra toalettet. Hun var fortsatt veldig sjanglete så vi bestemte oss for å ta taxi hjem for oss og få henne hjem også (klokken var da også over 02) og hun stod og lente seg på han, da jeg kom ned, men føler meg ikke veldig naiv etter denne episoden, nei..

Skrevet

Hva med dere menn? Hva hadde dere tenkt om dama tok med en annen mann hjem?

Skrevet

Ikke ok . Og jeg hadde nekta å tro på han dersom han sa de ikke hadde gjort noe upassende. Man drar virkelig ikke med seg andre jenter hjem fra nach .. 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke greit. Man ligger ikke i samme seng i fylla med noen av det motsatte kjønn hvis man er i et forhold. Hvis han sier han bare lå der uten å ha sex så tror jeg ikke på han. Det var helt sikkert sex, men han prøver bare å skjule det.  Så han lyver 100% sikkert.

Anonymkode: ba526...59b

Skrevet

Nei. Gjør han det er han singel ganske umiddelbart etterpå.

Anonymkode: 34ddf...161

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo an på hva dere er enige om i forholdet deres. Om dere har et såpass åpent forhold, så er det jo bare til å kjøre på med overnattingsgjester. JEG hadde ikke godtatt det, men det er jo ikke MIN kjæreste (heldigvis). Og hadde det vært det, så hadde han blitt singel fortere enn fy!

Anonymkode: 4a279...874

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig sugde hun han etter han hadde tisset mellom beina hennes da hun satt overskrevs på dassen! Etterpå knullet de før de kom tilbake til festen.

Anonymkode: cedd0...3f2

• Liker 1
Skrevet

Altså jeg er helt enig med dere. Men vil gjerne ha svar fra dere som faktisk mener det er greit også. Hva gjør at dere stoler såppas på kjæresten deres at dette er ok? 
Hadde dette vært en reel situasjon hadde jeg nok fått følelsen av at typen ikke var like interessert i meg lengre. Men hva gjør at dere som tenker det er en ok ting å gjøre, ikke tenker det samme?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså jeg er helt enig med dere. Men vil gjerne ha svar fra dere som faktisk mener det er greit også. Hva gjør at dere stoler såppas på kjæresten deres at dette er ok? 
Hadde dette vært en reel situasjon hadde jeg nok fått følelsen av at typen ikke var like interessert i meg lengre. Men hva gjør at dere som tenker det er en ok ting å gjøre, ikke tenker det samme?

Tror ikke du finner mange som synes det er "en ok ting å gjøre"....

Anonymkode: 1deec...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...