Gå til innhold

Behagelig hold-in?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Jeg har kjøpt meg ny kjole til en happening i høst, og har ikke klart å gå ned så mye som jeg hadde håpet (biiig surprise! 🤣 ). Jeg er rundt 50 år, ca. 5-10 kg overvektig, og hovedproblemet er da magen! Jeg har tidligere brukt hold-in som nesten har tatt livet av meg (føles slik i hvert fall!!) og vil heller ha litt mage enn å få følelsen av at alle indre organer går i stykker!

Så spørsmålet er: finnes det overhodet behagelig hold-in? Er det mer behagelig dersom den ikke stopper ved magen, men fortsetter som BH? Noen erfaringer der ute?

Anonymkode: d1c99...4ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt! Ingen svar? Er det fordi behagelig hold-in er en illusjon? 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Finnes det? Jeg har kjøpt meg ny kjole til en happening i høst, og har ikke klart å gå ned så mye som jeg hadde håpet (biiig surprise! 🤣 ). Jeg er rundt 50 år, ca. 5-10 kg overvektig, og hovedproblemet er da magen! Jeg har tidligere brukt hold-in som nesten har tatt livet av meg (føles slik i hvert fall!!) og vil heller ha litt mage enn å få følelsen av at alle indre organer går i stykker!

Så spørsmålet er: finnes det overhodet behagelig hold-in? Er det mer behagelig dersom den ikke stopper ved magen, men fortsetter som BH? Noen erfaringer der ute?

Det er mye bedre med en truse som går helt opp til Bhen, er heller ikke noe vits at den stopper midt på.  Blir ofte bulk da. 

• Liker 1
Skrevet

Har selv aldri hatt noen behagelige hold-in som faktisk har effekt. Når det kommer ekstra kg på, bruker jeg shapewear som dekker fra øverst på lårene opp til under brystet, med stropper over skuldrene. Vil absolutt ikke kalle det verken behagelig eller brukervennlig 😄

Anonymkode: 8b3af...6bf

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet

Det må jo stramme for og ha effekt. Du må nok velge, behagelig eller noe som strammer inn magen . 

Skrevet

Har hold-inn undertøy fra Zizzi og KappAhl. Begge merkene er ganske behagelig, men det fra Zizzi er best. 

• Liker 1
Skrevet

Ville valgt en vid kjole heller, synes festen blir litt amputert når man ikke får puste.

Anonymkode: 8532d...d71

• Liker 1
Skrevet

Lindex har en hold in truse med blonder på, jeg synes den var behagelig og den har veldig god effekt :)

Anonymkode: 19a6e...ef9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ville valgt en vid kjole heller, synes festen blir litt amputert når man ikke får puste.

Anonymkode: 8532d...d71

Nei, vil ikke dukke opp i bryllup i et lite telt! 😅 Er ikke SÅ kritisk heller, kjolen var fin på også uten hold-in!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...