AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Del Skrevet 19. august 2021 Jeg elsker wordfeud og har spilt mye det siste halvannet året. Men i går opplevde jeg for første gang at motspiller la et ord med X! Og det var ikke er blank brikke. Har aldri opplevd dette før. Ellers er det jo vanligvis en w og c med i hvert brett, men ikke z og x..? eller? Anonymkode: 84992...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Del Skrevet 19. august 2021 Har opplevd både z og x også jeg. Og jeg har ikke spilt mye. Anonymkode: 5660a...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Del Skrevet 19. august 2021 Hvis du får z og/eller x i Wordfeud har du ikke satt norsk som språk på det spillet du spiller. Anonymkode: 7c255...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvis du får z og/eller x i Wordfeud har du ikke satt norsk som språk på det spillet du spiller. Anonymkode: 7c255...e49 Haha jepp!! Fant ut av det... hun jeg spiller med hadde visst valgt engelsk språk... tok ikke mange ordene før jeg skjønte at her var noe veldig feil. Ingen ord gikk gjennom.. Anonymkode: 84992...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå