AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #21 Skrevet 19. august 2021 Å herregud folk, snakk om å overdrive da. Egon er ikke sååå ille 🤪 Synes faktisk de har mye digg jeg. Hvis ikke dere liker Egon så er det ingen som tvinger dere bort liksom. Jeg synes det er greit av og til hvis man er en liten gjeng og folk vil ha forskjellig mat, de har litt av alt mulig der. Jeg liker deres pasta creole, kylling quesadilla, blackened kylling og kyllingkebab best. Anonymkode: 748d1...460 4
GammelKaktus Skrevet 19. august 2021 #22 Skrevet 19. august 2021 Hadde heller tatt turen på Mc Donalds jeg, der vet du hva du får og kaloriene er fint oppsummert både her og der. Egon er virkelig å kaste bort pengene.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #23 Skrevet 19. august 2021 Mange som ikke har peiling her. God mat på Egon? Til den prisen? Haha. Men værsegod om en vil være idiot å betale overpris for halv- og helfabrikatmat. Hva er vits å spise ute når restauranten ikke har laget det fra bunnen av. Anonymkode: c92e8...c91 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #24 Skrevet 19. august 2021 Her i Trondheim spiser vi gjerne på Egon i Tyholttårnet. Da er det jo opplevelsen vi er ute etter og ikke maten. For alt vi vet er det der TS skal med familien, og ønsker å finne ut hvordan hun kan holde dietten. Anonymkode: 1b87a...b08 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #26 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg likte Egon før, men de er blitt mye dårligere både på mat, pris og service de siste 10 årene. Så sier som de andre, gå et annet sted.... Anonymkode: 61aca...a4e Jeg må si meg enig. Syns de hadde flere gode retter for endel år siden, og da var også porsjonene rause. Nå er rettene blitt dårligere, porsjonene mindre og prisene er altfor høye for det man får. Anonymkode: 4841e...20e
ajarRun Skrevet 19. august 2021 #27 Skrevet 19. august 2021 Pizzabuffet eller philly cheese steak? Maten der er ikke fæl, men hvis jeg måtte betale selv ville jeg valgt et annet sted med mindre selskapet var godt.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #29 Skrevet 19. august 2021 Blackened stekt kylling synes jeg er veldig god. Anonymkode: 78b31...974 1
Fabienne Skrevet 19. august 2021 #30 Skrevet 19. august 2021 Menyen ligger jo på nett, så jeg skjønner ikke hvorfor ts spør. For øvrig er jeg enig med alle som anbefaler å gå et annet sted.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #31 Skrevet 19. august 2021 Det må være lov å være negativ til et så kjedelig, kjønnsløst og samlebåndpreget sted, der all maten er halvfabrikata og derfor smaker det samme overalt, uten å bli kalt matsnobb! Hvorfor ikke gå på et sted der de lager det meste eller hvorfor ikke all maten på stedet, som har utviklet sin egen smak og stil, til samme eller lavere pris enn Egon? De færreste som går ut og spiser gjør det bare for å bli mett. De fleste gangene bli man også ha en opplevelse, smake noe nytt, nyte ekstra god mat osv. Det er virkelig sant at bare bønder i byen spiser på Egon. Jeg har aldri vært inne i en Egon en gang. Anonymkode: 8677a...167 2
Tone83 Skrevet 19. august 2021 #32 Skrevet 19. august 2021 Jeg elsker Egon, koselig spisested og god mat. Jeg driter i om ting er lagd fra bunnen av eller ikke, så lenge den er god og jeg slipper å lage den😅 3
nomore82 Skrevet 19. august 2021 #33 Skrevet 19. august 2021 Maten er, tja, grei. På ingen måte en kulinarisk opplevelse som smaksløkene aldri har kjent maken til før eller siden. Men maten synes jeg er helt grei. Men prisene er litt stive. Jeg hadde forventet litt mer av maten mtp prisen. Men det er ikke noe jeg blir søvnløs av. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå