AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Del Skrevet 19. august 2021 Hei! Jeg skal på Egon i morgen, og lurer litt på hva som er "best" å spise der når jeg er litt opptatt av hva jeg putter i meg kalorimessig. Jeg er ikke så kjent med menyen der, noen gode forslag? 😊 Anonymkode: 60cf7...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Del Skrevet 19. august 2021 På Egon er det best å spise et annet sted. Anonymkode: 6ac59...98b 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Del Skrevet 19. august 2021 Anbefaler deg å ikke spise noe som helst, men heller dra på en god restaurant som ikke utelukkende fylles opp av gjester fra vårt lands forlatte bygder. Anonymkode: bf6bb...713 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Del Skrevet 19. august 2021 Salat. Anonymkode: 1b87a...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huletroll Skrevet 19. august 2021 #5 Del Skrevet 19. august 2021 Guide til å spise på Egon 1) Du går inn døra. 2) Snur deg 180 grader rundt. 3) Går rett frem til du er ute av restauranten. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 19. august 2021 #6 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei! Jeg skal på Egon i morgen, og lurer litt på hva som er "best" å spise der når jeg er litt opptatt av hva jeg putter i meg kalorimessig. Jeg er ikke så kjent med menyen der, noen gode forslag? 😊 Anonymkode: 60cf7...a4d Du er jo allerede på nett, så hvorfor ikke bare gå inn på egon.no og se på menyen? https://egon.no/menyen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 19. august 2021 #7 Del Skrevet 19. august 2021 Salaten der er helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Del Skrevet 19. august 2021 For all del hol deg hjemme. Anonymkode: 6c424...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Del Skrevet 19. august 2021 Jeg kødder ikke. McDonalds og Burger King lager bedre mat enn Egon. Og til en mye lavere pris. Egon er for bønder på byen, som er vant til å spise dårlig mat. Anonymkode: c92e8...c91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #10 Del Skrevet 19. august 2021 Jepp som flere har sagt, GET THE FUCCCK OUT! Anonymkode: 85d30...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #11 Del Skrevet 19. august 2021 Her var det mange matsnobber! Vi er endel ute og spiser og det er ingen stor kulinarisk opplevelse å dra på egon, men helt greit! Stikker ofte innom feks til en lunsj. Veldig ok å ha med litt mindre barn. De har forskjellige salater feks.du kan prøve Anonymkode: 8b1bf...413 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #12 Del Skrevet 19. august 2021 Jeg likte Egon før, men de er blitt mye dårligere både på mat, pris og service de siste 10 årene. Så sier som de andre, gå et annet sted.... Anonymkode: 61aca...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #13 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her var det mange matsnobber! Vi er endel ute og spiser og det er ingen stor kulinarisk opplevelse å dra på egon, men helt greit! Stikker ofte innom feks til en lunsj. Veldig ok å ha med litt mindre barn. De har forskjellige salater feks.du kan prøve Anonymkode: 8b1bf...413 Enig, det er mange matsnobber her! Har ikke spist der selv på en stund nå, men har hørt positivt om den asiatiske maten deres. Ellers er salatene gode Anonymkode: 5bbc9...740 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #14 Del Skrevet 19. august 2021 Kyllingkebab i pita. Anonymkode: 5fc57...e85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #15 Del Skrevet 19. august 2021 Blackened stekt kylling har jeg bestilt da jeg skulle være "flink". Anonymkode: ce016...6aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #16 Del Skrevet 19. august 2021 Ingenting er vel mer usmakelig enn matsnobber. Har spist mye som er helt greit på Egon. Pizzaen har jeg til og med synes vært ganske god - ellers helt greit. I et kaloriperspektiv er jeg imidlertid blank. Anonymkode: 83aa0...b96 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 19. august 2021 #17 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kyllingkebab i pita. Anonymkode: 5fc57...e85 Den er faktisk god 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #18 Del Skrevet 19. august 2021 De hadde en god lakserett før. Nå tror jeg de dessverre har ødelagt den. Anonymkode: 716e2...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 19. august 2021 #19 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Her var det mange matsnobber! Vi er endel ute og spiser og det er ingen stor kulinarisk opplevelse å dra på egon, men helt greit! Stikker ofte innom feks til en lunsj. Veldig ok å ha med litt mindre barn. De har forskjellige salater feks.du kan prøve Anonymkode: 8b1bf...413 Dels enig, men prisene er helt spinnville. Egon holder til i byer av en viss størrelse, og da er det null problem å spise mat av tilsvarende eller bedre kvalitet til halve prisen. Det man får kan på ingen måte forsvare det man betaler, selv om det ikke nødvendigvis smaker horribelt. De gangene jeg har vært på Egon, har de vært effektive med serveringen, det skal de ha, men det skulle vel egentlig bare mangle, da sausen sannsynligvis kommer fra en diger plastbøtte og potetene er skrelt, kokt og vakuumpakket på forhånd. Til restaurant å være, lager de paradoksalt nok minimalt med mat😅 Endret 19. august 2021 av Påkrevd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #20 Del Skrevet 19. august 2021 Mannen min er kokk, og jobbet en sommer på Egon. Han har aldri hatt en mindre inspirerende jobb. All mat er halv eller helfabrikkert og arbeidsforholdene er helt forjævlige. Hadde styrt unna Egon av flere grunner enn bare dønn kjedelig mat. Anonymkode: 326ad...e40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå