Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 tja... overskriften taler vel for seg... har nettop begynnt å arbeide som en av disse "hevetes" selgerne
inar Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Jeg har reservert meg, så da sier det seg selv hva jeg syns om de.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Jeg klarer meg veldig fint uten!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Har jobbet som det selv, men begynte å mislike meg selv etterhvert.
Gjest katti Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 jobber som det selv å føler meg litt påtrengende til tider ja... M
Nella Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Jeg har reservert meg og sagt klart ifra til de som har ringt etter det (sånne som skal pleie kundeforhold, dvs telenor som skal prøve å få deg som kunde og sånn) at de bare kan slette meg fra alle sine lister. Så nei, jeg liker ikke telefonselgere.
hecuba Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 *riiiiiiiiiing! riiiiiiiiiiing!* Midt i yndlingsfilmen...!
Månekvinnen Skrevet 22. september 2005 #8 Skrevet 22. september 2005 Det er den verste jobben jeg har hatt iallfall. Masse press fra arbeidsgiver også... Men jeg prøver å være hyggelig når de først ringer, for jeg vet hvor lite morsomt det er å bli skjelt ut av fremmede 20 ganger om dagen...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. september 2005 #9 Skrevet 22. september 2005 Jeg hater dem som pokker. Forsøkte å jobbe som en selv da jeg var svært fattig student, men ga opp etter en uke. For det første har jeg telefonskrekk, for det andre klarer jeg ikke være så pågående som det behøves, for det tredje virker det utrolig falskt å prakke på folk et produkt du overhode ikke har noe forhold til selv, og for det fjerde er det jo veldig mange som ikke liker telefonselgere og er ubehagelige i telefonen. Verden hadde vært et mye bedre sted uten telefonselgere.
Månekvinnen Skrevet 22. september 2005 #10 Skrevet 22. september 2005 Da jeg jobbet med dette skulle vi selge sånne slankegreier. Skikkelig useriøst. Sjefen gikk rundt å smålo når vi spurte om det virka. Det kunne jeg ikke stå for altså...prakke på stakkars gamle damer!
Gjest 1111 Skrevet 22. september 2005 #11 Skrevet 22. september 2005 Jeg liker en telefonselger i alle fall, kjæresten min Bortsett fra det kunne jeg godt vært dem foruten.
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #12 Skrevet 23. september 2005 Liker ikke telefonselgere, men jeg er likevell hyggelig når de ringer siden jeg jobbet som det selv i en mnd. Vi solgte rengjøringsmidler (eller, egentlig lurte vi folk til å bli medlem i en klubb hvor de fikk rengjøringsmidler), men slutta etter at jeg fant klipp av sjefen hvor han truet en tv2 reporter på livet.
Gjest Trolletrine Skrevet 23. september 2005 #13 Skrevet 23. september 2005 Er drittlei av at de ringer meg midt i middagen,når jeg endelig kan sove lenge en dag,når jeg må løpe for å rekke den osv,når jeg faktisk har RESERVERT MEG!!!!!!Minst like irriterende er det når jeg stresser for å ta tlf,og de ikke gidder å svare fordi de har fått en annen på tråden samtidig
Gjest Trolletrine Skrevet 23. september 2005 #14 Skrevet 23. september 2005 Ja,altså bare glemte en ting Er kjempelei den usannsynlige smiskingen!!!!!Bruker fornavnet mitt,og sier det er såååå kjekt at de får snakke med meg osv!Ufattelig irriterende
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #15 Skrevet 23. september 2005 Det hjelper ikke å reservere seg når de ringer rett ut fra telefonkataloger slik som vi gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå