AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Er det flere enn meg som blir sexuellt opphisset når dere ser andre kysse/kline? Så ett par på t-banen i går som kysset og klinte og fikk en enorm reaksjon, ble rar i kroppen og kjente jeg ble våt i tissen,vel hjemme MÅTTE jeg bare itlfredstille meg selv 😮 Normalt eller rart ? Anonymkode: 281f0...d32
911 Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Helt normalt. Jeg har det på samme måten. Får tenning bare jeg ser på denne nye tik-tok-trenden med å kysse sin beste venn ❤️ Og selvfølgelig får jeg ereksjon med en gang når jeg kysser min kjære. 1
sicario Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 911 skrev (13 minutter siden): Og selvfølgelig får jeg ereksjon med en gang når jeg kysser min kjære. Aah. Savner litt ungdomstiden da man fikk ereksjon av alt mulig. Var litt slitsomt også, men samtidig litt gøy. 2
Master1 Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Får fremdeles en skikkelig ståkuk bare av å se sporene etter en damesykkel i nysnøen
911 Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 sicario skrev (3 timer siden): Aah. Savner litt ungdomstiden da man fikk ereksjon av alt mulig. Var litt slitsomt også, men samtidig litt gøy. Ungdomstiden?? 😆 Jeg er +/- 60 og ekstremt "lettantennelig". Heldigvis fungerer alt som det skal. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 Det finnes mange som har det slik. Tenner på alt og alle. Og hadde dere bare funnet hverandre, så kunne jo alt blitt bra. Problemet er at dere ofte vil ha oss. Anonymkode: 8e066...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå