Vestkantfrue Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Jeg har skrevet ett innlegg tidligere men for å ta forhistorien kort «kjæresten drar på ferie med kompis og 2 single venninner i en uke. I forkant av turen så hadde vi en litt tøff periode og jeg ønsket å bruke siste ferie uken på å kose oss her hjemme. Han dro uansett» mens han var på tur ble det med mye følelser og jeg sa jeg trengte litt tid når han kom hjem. Vi møttes en uke etter hjemkomst. Forrige fredag var første gang vi møttes. Han kommer til meg. Lørdagen oppdager jeg noen sms fra en jente hvor han chattet med henne samtidig som med meg fredag kveld. Han spiste middag alene og sender henne samme bilde som til meg men til henne skriver han «du er min underholdning». Han inviterte henne på fest og også seg selv til henne. Han kommer omsider til meg da. Hun spør om de skal møtes for kaffe eller en tur lørdagen. så sender han henne en sms om at jeg og han skal prøve å finne roen sammen. hun skriver tilbake om du vil snakke om litt tricky ting så kan jeg være sparringspartner. jeg kjenner det stikker litt den relasjonen de klarte å få på en uke.
Vestkantfrue Skrevet 18. august 2021 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2021 Glemte å nevne at disse to jentene dannet en chat med de gutta som er i ett forhold hvor de avtalte middager og sendte masse bilder av seg selv
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Jeg skjønner ikke? Dro typen din og kompisen på tur med to single jenter de ikke kjente så godt? Siden du skriver at den relasjonen de fikk på en uke stikker? Uansett hadde jeg ikke funnet meg i halvparten av det du finner deg i. Hvorfor skulle han på den turen med de to jentene i det hele tatt? Hvorfor tok han ikke med deg? Hadde reagert, og jeg skjønner det stikker. Anonymkode: a98ed...695 12
Vestkantfrue Skrevet 18. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2021 Jeg hadde ikke mulighet til å reise da. Derfor ønsket jeg han skulle bruke siste uken på oss. Kompisen hans kjente jentene men ikke kjæresten min. Og ja jeg skal innrømme at den relasjonen stikker veldig.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 Hvis du ikke ser alle de røde flaggene og varsellampene her må du ta en tur til Specsavers! Anonymkode: 893a7...519 28
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2021 Kan noen realitetsoritentere meg skikkelig på hva og hvorfor? Jeg er jo såret, trist og lei meg så skjønner at dette ikke er bra. Men jeg holder på hsn likevel
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2021 Han sier han ikke forstår hvorfor jeg er lei meg etter igår og han ville spille poker idag fremfor å henge med meg.
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2021 Han sa han kunne bli hjemme hvis jeg ikke spurte mer om hun jenta
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 Er du så redd for å være alene at du finner deg i å bli behandlet så respektløst? Han prioriterer jo ikke deg i det hele tatt,og opprettholder kontakt med andre jenter. Så lenge du ikke snakker om hva han har gjort galt,(den andre jenten)så kan han være med deg? Håper du har nok selvrespekt til å avslutte forholdet. Det finnes menn som faktisk prioriterer damen sin,og ikke behandler dem som et kjedelig leketøy. Livet er for kort til å kaste bort tid på sånne menn som han. Kan ikke se fra de andre postene dine at han gir deg så mye annet enn hjertesorg, det blir ganske tydelig at han driter i deg og hva du føler. Selvfølgelig har dere sikjert gode dager og samtaler inni alt dette også,men handling sier mer enn ord. Og hva sier hans handlinger deg? Våkn opp kvinne! Anonymkode: 3bc89...917 8
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2021 Ja jeg er redd for tiden gjorde jeg er midt i en annen vanskelig prosess som han vet om som er veldig krevende. Og derfor ønsket en ved min side. Så klarer jeg ikke tenke på om jeg overdriver handlingene fordi han stønner når jeg prøver å snakke rolig, jeg får ikke nevne noe med hun jenta ikveld mot at han ble hjemme. Jeg får ikke si snakke mer om hva jeg er usikker på. Han sier bare jeg må ha tillit. Burde jeg bare godta? Hva er vanlig grenser? Jeg har det skikkelig vondt. han sier han heller ikke forstår hva han har gjort som har såret meg så føles ut som jeg bare hauser alt opp?!
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 19. august 2021 Også sitter jeg igjen med følelsen at om jeg går fra han så sier han bare ok. Spiller poker, henger med hun jenta. Og jeg var ingenting. Ett år uten betydning. Det river helt sykt inni meg.
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2021 Jeg skjønte ikke helt konseptet med at de opprettet en chat med de 2 single jentene hvor jentene sender bilder av seg selv. Ikke noe drøye bilder men gutta var på med likes og full pakke. Han ene har også kjæreste. Så han hadde skrevet (og jeg ble fortalt) at han var stressa om samboeren hans fant ut om «selskapet» deres på turen. Så hun hadde også reagert men jeg får ikke lov å reagere?! Han skrev til min type «sa du noe til moren ang turen (de mødrene er venninner). Min sa ja sa bittelitt. Kompisen var da redd noe om jentene skulle komme ut…hvorfor var det så farlig om det var platonisk?! Og hvorfor skjuler han det? jeg sa hva jeg mente om turen i forkant at det var ukomfortabelt med 2 single jenter. Og seps ubehagelig når ingen respekterer meg verken henne eller kjæresten min ang at hun ikke skal blande seg. Hun ville møte han for sparringspartner om det ble tricky. Jeg kan jo egentlig aldri stole helt på han
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #13 Skrevet 19. august 2021 + han hadde tekstet til eksen sin på turen. Noe også han lovte meg å ikke gjøre.
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #14 Skrevet 19. august 2021 Hvordan kan jeg avslutte uten å føle meg dritt innvendig?
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #15 Skrevet 19. august 2021 Han sier aldri komplimenter til meg men kaller henne pen. Han kaller meg skrotten fordi han mener jeg er så tynn. Men jeg har trent og mener jeg ser bra ut🙄
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #16 Skrevet 19. august 2021 Du kan skrive så mye du vil her, kjære deg, men dette må du ta med ham og også deg selv. Han spiller ikke rent spill med deg, det håper jeg du forstår. Sannsynligvis har denne gjengen hatt det litt for moro med hverandre på ferietur, og fortsetter nå moroa fordi det fremdeles er spennende og "forbudt". Anonymkode: b5362...f6a 1
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #17 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan skrive så mye du vil her, kjære deg, men dette må du ta med ham og også deg selv. Han spiller ikke rent spill med deg, det håper jeg du forstår. Sannsynligvis har denne gjengen hatt det litt for moro med hverandre på ferietur, og fortsetter nå moroa fordi det fremdeles er spennende og "forbudt". Anonymkode: b5362...f6a Ja sant. Men får ikke lov å snakke mer om det med han. Jeg må bare godta det sier han
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #18 Skrevet 19. august 2021 Vestkantfrue skrev (2 minutter siden): Ja sant. Men får ikke lov å snakke mer om det med han. Jeg må bare godta det sier han Jeg hadde avsluttet forholdet. Hadde grunnlagt det med at jeg føler han viser meg null respekt når han ikke bare drar på tur med to single jenter, han kommer med "trusler" i etterkant om at han kan være hjemme dersom jeg ikke snakker noe mer om det. Ikke ok! Anonymkode: a8ad0...983 5
Vestkantfrue Skrevet 19. august 2021 Forfatter #19 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde avsluttet forholdet. Hadde grunnlagt det med at jeg føler han viser meg null respekt når han ikke bare drar på tur med to single jenter, han kommer med "trusler" i etterkant om at han kan være hjemme dersom jeg ikke snakker noe mer om det. Ikke ok! Anonymkode: a8ad0...983 Men da sitter jeg igjen med at han løper til hun andre jenta og var aldri noe etter 1 år sammen. Var det alt for å være snill og grei…vet ikke hva han har sagt om meg til de på den turen men han hadde fortalt noe. Og moren hans svarer meg ikke på melding. Så virker som han har sagt noe om meg som hun ikke liker fordi vi sendte meldinger i sommer.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #20 Skrevet 19. august 2021 Dette bør du avslutte, med hodet høyt hevet. Han respekterer deg ikke og han bryr seg ikke. Og han snakker om deg til andre, samtidig som han ikke vil snakke ordentlig med deg?! Anonymkode: 1fd7f...1e1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå