AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Jeg var i et slags "sykt" forhold i et par år. Jeg var 18/19 når vi først møttes og ble til noe mer. Dette kaller jeg mitt første forhold, de fleste første forhold har man jo alltid hørt skal være så fint og fantastisk. På en måte var det fantastisk, men gradvis ble ting bare verre. Mye kontrollering, usikkerhet osv, jeg klarte selvfølgelig ikke å dra. Til tross for alt som skjedde mellom oss, jeg brukte flere år på henne. Begynte til slutt å slite mer psykisk. Jeg var 23 da jeg sist møtte hun, jeg er nå 24. Jeg tok motet og gradvis sluttet å møte henne. Har det klart mye bedre, men sliter en del psykisk etter forholdet. Spesielt da jeg så venninner være med sine kjærester i fine forhold, jeg følte meg mislykket og deprimert. Har det såklart mye bedre nå! Andre som har vært i et slikt forhold? Og har noen råd til meg? Anonymkode: 53196...270
starken Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Heihei! Mitt første forhold var også "fantastisk", samtidig som det var turbulent. Det var mye følelser i bildet. Samtidig ble jeg kontrollert, utsatt for utroskap og utsatt for vold fordi han mente jeg var utro. Tok lang tid for meg å gå, vi endte alltid opp sammen igjen og tilbake til slik det alltid hadde vært, nemlig helt jævlig. Er 1,5 år siden jeg gjorde det slutt. Jeg var da i et lykkerus. Har ikke møtt han siden, men han sender meg stadig vekk meldinger. Jeg tenker sjeldent på han. Jeg har skapt meg selv et fint liv uten han, og har i dag verdens flotteste kjæreste. Jeg gleder meg over alle tingene jeg kan gjøre, som jeg ikke kunne gjøre mens jeg var sammen med eksen. Å dra på fest eller på jentetur var ikke snakk om, nå gjør jeg det ofte og koser meg masse. Det forholdet har såklart etterlatt noen arr, hvor jeg syns det er vanskelig å stole på folk og at jeg føler mye av det jeg gjør nesten er ulovlig. Fordi å dra på fest var jo noe jeg ikke fikk lov av han. Alt i alt så har jeg det mye bedre, og det er godt med den stabiliteten og tryggheten rundt meg, som han ikke greide å opprettholde. Gled deg over friheten, tryggheten og muligheten til å treffe andre fantastiske mennesker! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå