AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Jeg er for øyeblikket på besøk hos familie i Danmark og skal kjøre hjem til Norge om et par dager. Oppdaget nettopp at jeg ikke har med meg førerkortet mitt (byttet bil med mannen min og førerkortet ligger igjen i bilen min) og er bekymret for at det kan skape trøbbel når jeg skal inn i Norge igjen. Har med pass og utskrift av coronasertifikat. Anonymkode: 926f6...3b1
starken Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Ved grensepassering har jeg som sjåfør hver gang blitt spurt om førerkort. Tror ikke det skaper trøbbel for om du får komme inn til Norge igjen, men en bot kan vel hende.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Sjekket verken pass eller førerkort hos meg. Ville kun se QR-koden på innreiseskjema og så spurte de ungene om hvor gamle de var Anonymkode: 3cb01...2fc
Idiot007 Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Last ned førerkort appen. Den skal være like gyldig som førerkort. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå