Lythande Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg vurderer å kjøpe meg en laptop. Jeg har i den forbindelse sett på Acer Aspire 3003 LMi. Men jeg er totalt analafabet når det kommer til spesifikasjoner og lurer på om det er noen her som kan fortelle meg om dette er en laptop det er verdt å satse på.
Dru Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Jeg har den, og jeg er fornøyd. Eneste jeg har å utsette på den er lav skjermoppløsning, men det er til å leve med.
Lythande Skrevet 21. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2005 Jeg har noen spill jeg kunne tenke meg å spille på den i tillegg til å jobbe på den. Er den grei å spille på???
Hilde Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Den har et elendig skjermkort, så du kommer nok til å slite litt med nye spill i alle fall..
Dru Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Det stemmer. Jeg bruker ikke denne til spill, jeg kjøpte den for annet bruk.
Hilde Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Jeg tror forsåvidt at skjermkortet beskrevet i annonsen er feil, Intelkort i AMD pc hører vel med til sjeldenhetene.. Fant samme pc på et annet sted, og der står den oppført med SiSM661MX Integrated 3D Graphics med opptil 64 MB delt minne. Ikke at det hjelper så mye riktignok, det er fortsatt en kontorpc..
Lythande Skrevet 21. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2005 Takk - da fortsetter jeg letingen. Jeg er nemlig på jakt etter en laptop som jeg kan spille noen spill på samtidg som den skal være en grei skolepc/arbeidspc når jeg skal begynne å jobbe til sommeren. Ingen stor jobbingen, kun årsplaner og brev og sånt.
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 tror ikke CPU'en er veldig god til å spille spill med heller... får den pc'n der i morgen, men den er billigere på psdata.no.. viktig å sjekke rundt på forskjellige priser
Dru Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 (endret) Cpu-en er helt fin til det. Rattleshake nevnte i en annen tråd om denne pc-en hvor kraftig den egentlig er. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=2372272 Endret 21. september 2005 av Druscilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå