AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Del Skrevet 18. august 2021 Noen private klinikker (f.eks. Volvat) tilbyr å teste om man har antistoffer mot korona, og dermed gi en indikasjon på om man har vært smittet tidligere. Kan disse testene brukes til noe som helst, annet enn for å mette nysgjerrigheten til dem som testes? Tenker da på om det kan brukes som et slags koronapass, om testen viser at man har antistoffer. Anonymkode: 2b381...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JobberMedDet Skrevet 18. august 2021 #2 Del Skrevet 18. august 2021 Hvis du ikke er fullvaksinert, men likevel har antistoffer får du koronapass (er det 6 mnd den er gyldig tro?) fordi det da indikerer gjennomgått smitte. For fullvaksinerte på immundempende medisiner (mulig andre medisiner også) kan der være aktuelt med en 3.dose om ikke antistoffer, men det er avhengig av type medisin, type sykdom og generelt immunforsvar. Jeg venter på svar på min, og har jeg ikke antistoffer får jeg en 3.dose pga medisiner og generelt lavt immunforsvar. Jeg har likevel koronapass pga to doser, og dette har de foreløpig ingen system for å redigere/endre når man først har fått grønt. Sånn oppfattet jeg beskjeden fra revmatolog i allefall. Korriger meg gjerne om det er feil:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Del Skrevet 18. august 2021 Jeg har tenkt å ta en. Jeg vil gjerne vite om vaksinene jeg tar er virksomme eller ikke, eller om jeg er like ubeskyttet som jeg var før jeg ble vaksinert. Anonymkode: 16b9e...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg