AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Incels er et kjempetema og blir til og med forsket på. Hvorfor er ikke insols noe tema i det hele tatt? Det er faktisk en del av oss. Jeg er insol fordi jeg blir oversett til vanlig, på byen etter stengetid kan jeg få et ligg av menn som har prøvd seg på pene kvinner hele kvelden uten hell, de ser meg som siste utvei og tenker (med ølbriller på) at "hun der er sikkert glad for det hun får, så hun blir med meg hjem." Dagen derpå vil de ha meg ut og jeg merker at det er flaut for dem at de har ligget med meg. Nå snakker jeg til og med om menn som ikke er kjekke å se på (selv om incels vil påstå det motsatte), noen av dem har vært direkte stygge av utseende. Jeg er en kvinne på 35 år som har aldri vært på date, aldri hatt et forhold, aldri blitt fridd til og aldri opplevd at en mann har sagt at han vil ha barn med meg. Jeg har tatt initiativ selv til dates, men blitt avvist. Dette har vært menn som ikke har draget på damer, men som jeg har ting til felles med. Anonymkode: d705e...9ee 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Kanskje svaret ligger i de kjedelige yrkene dere har🤷🏼♀️ https://www.insol.org Anonymkode: 37824...bd0 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Fordi dere ikke høres, synes, eller sutrer ned alle forum? Anonymkode: db340...d53 23
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Det er rart dere slipper så billig unna. Hvorfor skal incels hates men ikke insols / femcels? Anonymkode: 1b85f...6f2 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Fordi dere ikke høres, synes, eller sutrer ned alle forum? Anonymkode: db340...d53 Synes nesten ikke jeg leser annet på KG enn sutring over å bare få sex av menn som insols mener å ha krav på. Kan dere ikke bare bli sammen med incels da? Eller er de ikke kjekke nok kanskje 😏 Anonymkode: 1b85f...6f2 11
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi dere ikke høres, synes, eller sutrer ned alle forum? Anonymkode: db340...d53 Kanskje noen burde gjøre det for å få frem at dette faktisk er et problem. Anonymkode: d705e...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes nesten ikke jeg leser annet på KG enn sutring over å bare få sex av menn som insols mener å ha krav på. Kan dere ikke bare bli sammen med incels da? Eller er de ikke kjekke nok kanskje 😏 Anonymkode: 1b85f...6f2 Noen av oss kunne faktisk blitt det, men incels vil bare ha sex med hvem som helst og er ikke interessert når det er snakk om forhold. Da har de plutselig krav. Anonymkode: d705e...9ee 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #8 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes nesten ikke jeg leser annet på KG enn sutring over å bare få sex av menn som insols mener å ha krav på. Kan dere ikke bare bli sammen med incels da? Eller er de ikke kjekke nok kanskje 😏 Anonymkode: 1b85f...6f2 Forresten så er ikke vi som er insols pene nok for noen menn, incels eller ikke. De kan ligge med oss, men that's it. Incels ber bare attraktive kvinner om å senke kravene og overser oss som de kunne hatt sjans på. Anonymkode: d705e...9ee 19
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #9 Skrevet 18. august 2021 Å få et forhold er ikke en menneskerett det heller😉 Anonymkode: 74b4e...bc1 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #10 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å få et forhold er ikke en menneskerett det heller😉 Anonymkode: 74b4e...bc1 Nei, verken sex eller forhold er en menneskerett. Men hvorfor snakkes det så mye om incels og ingenting om insols? Vi er usynlige for samfunnet og blir oversett som vanlig. Ingen snakker om kvinner som blir valgt bort. Anonymkode: d705e...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, verken sex eller forhold er en menneskerett. Men hvorfor snakkes det så mye om incels og ingenting om insols? Vi er usynlige for samfunnet og blir oversett som vanlig. Ingen snakker om kvinner som blir valgt bort. Anonymkode: d705e...9ee Fordi X antall tråder her inne beviser at kvinner sikter for høyt. Hvor mang sutrer her inne etter å ha blitt brukt for sex? De ligger med de kjekke mennene når dere selv er middels. Det ender med at mennene naturlig nok ikke vil ha dere for forhold, og dere blir såret. Dessuten kan dere kvinner skaffe dere barn på egenhånd, det er enda en ting vi menn ikke kan. Så dere kan få sex med de kjekkeste mennene, og få barn. Vi kan ikke få noen av delene. Jeg relaterer meg selv ikke til begrepet incel, fordi jeg forbinder det med jomfrudom og null historikk med det motsatte kjønn. Jeg har hatt ett forhold og flere sexpartnere, men det blir mer og mer tydelig at man ikke strekker til. Jeg vil ha et forhold, og skriver at jeg er seriøs både på tinder og møteplassen, men lite respons. Hadde jeg blitt lykkelig av å ha tilgang på sex? Nei, det er ikke alt jeg ønsker meg. Jeg vil ha forhold og barn, men kvinner rundt mitt eget nivå sikter høyere enn meg. Anonymkode: 74b4e...bc1 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi X antall tråder her inne beviser at kvinner sikter for høyt. Hvor mang sutrer her inne etter å ha blitt brukt for sex? De ligger med de kjekke mennene når dere selv er middels. Det ender med at mennene naturlig nok ikke vil ha dere for forhold, og dere blir såret. Dessuten kan dere kvinner skaffe dere barn på egenhånd, det er enda en ting vi menn ikke kan. Så dere kan få sex med de kjekkeste mennene, og få barn. Vi kan ikke få noen av delene. Jeg relaterer meg selv ikke til begrepet incel, fordi jeg forbinder det med jomfrudom og null historikk med det motsatte kjønn. Jeg har hatt ett forhold og flere sexpartnere, men det blir mer og mer tydelig at man ikke strekker til. Jeg vil ha et forhold, og skriver at jeg er seriøs både på tinder og møteplassen, men lite respons. Hadde jeg blitt lykkelig av å ha tilgang på sex? Nei, det er ikke alt jeg ønsker meg. Jeg vil ha forhold og barn, men kvinner rundt mitt eget nivå sikter høyere enn meg. Anonymkode: 74b4e...bc1 Og der bekreftet du det jeg nettopp skrev. At hvilken som helst kvinne kan ha sex med en kjekk mann. Nei, det kan vi absolutt ikke. Jeg har faktisk svært sjelden hatt sex med menn jeg er tiltrukket av. Tvert i mot. Men det spiller ingen rolle uansett. Jeg kunne gitt dem en sjanse til å bli kjent. Men de vil ikke. Jeg er ikke pen nok. Anonymkode: d705e...9ee 13
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og der bekreftet du det jeg nettopp skrev. At hvilken som helst kvinne kan ha sex med en kjekk mann. Nei, det kan vi absolutt ikke. Jeg har faktisk svært sjelden hatt sex med menn jeg er tiltrukket av. Tvert i mot. Men det spiller ingen rolle uansett. Jeg kunne gitt dem en sjanse til å bli kjent. Men de vil ikke. Jeg er ikke pen nok. Anonymkode: d705e...9ee Beklager, jeg leste litt for fort. Men at du sier at du ikke er tiltrukket av mennene, betyr ikke at de er stygge. Kanskje de er normale, eller litt over normalen og at du egentlig likevel sikter høyt? Jeg får alltid beskjed om å jobbe med meg selv, så det er sikkert ting du også kan forbedre ved deg selv? Anonymkode: 74b4e...bc1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 Kan det være en god løsning hvis noen arrangerer singeltreff for insols og incels? Anonymkode: c986a...098 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager, jeg leste litt for fort. Men at du sier at du ikke er tiltrukket av mennene, betyr ikke at de er stygge. Kanskje de er normale, eller litt over normalen og at du egentlig likevel sikter høyt? Jeg får alltid beskjed om å jobbe med meg selv, så det er sikkert ting du også kan forbedre ved deg selv? Anonymkode: 74b4e...bc1 Den mannen jeg mistet "jomfrudommen" til var 10 cm mindre enn meg, hadde spinkle armer, små hender, og spinkle bein men stor mage, masse kroppshår over alt (over ALT). Han hadde ruglete hud, brakknese, gule tenner, fett hår, liten penis, dårlig ånde og klissete tunge som han stakk nedi halsen min. Han hadde også blodskutte øyne og rar stemme. Anonymkode: d705e...9ee 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #16 Skrevet 18. august 2021 Forhold krever mer arbeid. Anonymkode: 75f2c...2ad
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #17 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): rar stemme. merkret han på en måte? Anonymkode: c986a...098 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #18 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den mannen jeg mistet "jomfrudommen" til var 10 cm mindre enn meg, hadde spinkle armer, små hender, og spinkle bein men stor mage, masse kroppshår over alt (over ALT). Han hadde ruglete hud, brakknese, gule tenner, fett hår, liten penis, dårlig ånde og klissete tunge som han stakk nedi halsen min. Han hadde også blodskutte øyne og rar stemme. Anonymkode: d705e...9ee Om en som det der har hatt sex er det et mysterium hvorfor jeg er jomfru. Anonymkode: 75f2c...2ad
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #19 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): merkret han på en måte? Anonymkode: c986a...098 Han hørtes ut som at han snakket fra en bok. Hørtes ut som at han ikke var ferdig med stemmeskiftet, men han var 24 år. Jeg var 19 år. Anonymkode: d705e...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #20 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om en som det der har hatt sex er det et mysterium hvorfor jeg er jomfru. Anonymkode: 75f2c...2ad Ok. Kanskje du har for høye krav? Jeg hadde sex med en sånn fyr. Og etter en stund, så var han på utkikk etter noe bedre enn meg for et forhold. Anonymkode: d705e...9ee 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå