Gå til innhold

Hvor finne søveletter med smalt skaft?

siebaeo

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig smale legger og sliter veldig med å finne støveletter med skaft som ikke slenger rundt leggene mine. :sur:

Noen som vet om noen merker/butikker i Oslo som fører litt smalere støveletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det motsatte problemet, (tømmerstokker), men en spinkel venninne bruker utelukkende buffalostøvletter, og de er veldig fine på henne. Håper du finner noen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv også støvler av merket Högl. Har to par derfra og de sitter ganske bra på mine tynne legger. Merket finner du bl.a. hos SkoRingen.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nei ikke i oslo, men på nettet vet jeg om noen som har smale skaft

Har bestilt fra duoboots.com og de har skaft helt ned i 30 cm rundt leggen.

Kan varmt anbefales. Blir jo litt dyrere med toll osv, men så sitter de helt inntil mine tynne legger på 31 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen for gode tips! Dette skal sjekkes ut. :)

Prøvde å måle leggen min med en linjal :ler: den ble noe sånnt som 30 cm :overrasket: ...rart den ikke knekker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nett-sia var jo kjempebra! Så bra at man kan mikse størrelse og skaftvidde! Hvordan er størrelsene? Store, små, normale? Bruker vanlivis 37 noen ganger 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er engelsk leverandør. Synes at skoene var større end italienske sko som gucci osv. Litt som norsk kjedebutikksko i størrelsene.

Så hvis du planlegger en sokk så trorjeg 38 er riktig.

Men ring og spør de på telefonen. De er veldig hjelpsomme, og kan kanskje forklare om de har fått noen tilbakemeldinger på akkurat den du har lyst på.

Har selv ringt de for måling av høyde på støvletter og de er hjelpsomme, sitter der og måler og gjør så godt de kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...