absinthia Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-long-gown-ballkjole-ivory-l4221c0zh-a11.html Kort eller langt, bredt eller tynt, litt farger eller nedtonet og klassisk? Har ikke fått kjolen enda, så jeg kan ikke prøve meg frem og søker derfor hjelp hos dere flinke kg-folk. 🌻 Jeg er nemlig ganske så novise på smykker selv. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Ville valgt noe enkelt, som dette smykket
Dr. Ops Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Fin kjole, her passer det meste. Ville valgt noe bredt eller kort, som følger kjolens snitt. Ikke langt kjede. Spørs på anledningen, men athena79s forslag er klassisk og går til alt. Om det er større selskap, ville jeg dristet meg til et bredt kjede med noe pynt på eller to-lags kjede og matcende øredobber. Gullsmykker bryter fint og er klassisk i stilen. 2
Lea Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Fin kjole du har kjøpt. Jeg ville ha valgt ett enkelt halv langt smykke. 1
Lea Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 Jeg synes dette smykket var fint. Liker perler jeg da🙂 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 Kommer an på anledningen - om du skal gifte deg i den eller bruke den på sommerfest med venner. Som brudekjole ville jeg valgt noe klassisk og enkelt. På fest noe mer «vågalt». Anonymkode: caf5b...399 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 Ville hatt noe slikt, bare i gull. Fant ikke det akkurat nå🙂 Anonymkode: 76a46...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 Til finere anledninger hadde jeg nok valgt klassiske perle øredobber som e r litt lange. Og droppet halskjede. Armbånd i sølv. Til uformelle anledning så hadde jeg gått for for armbånd, smykke, øredobb i sølv. Jeg syntes kjolen passer bedre i formelle settinger men smak og behag. Anonymkode: 4f516...31a 1
AprilLudgate Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 (endret) absinthia skrev (19 timer siden): https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-long-gown-ballkjole-ivory-l4221c0zh-a11.html Kort eller langt, bredt eller tynt, litt farger eller nedtonet og klassisk? Har ikke fått kjolen enda, så jeg kan ikke prøve meg frem og søker derfor hjelp hos dere flinke kg-folk. 🌻 Jeg er nemlig ganske så novise på smykker selv. Fiin! Er det brudekjole? Hvis ja eller forsåvidt nei hadde nok jeg droppet smykke og gått for øredobber Om det ikke er brudekjole hadde jeg nok valgt noe som toner veldig ned/bort brudefølelsen - kanskje sort clutch (eller gullrose, rosa eller noe sånt) og et litt kraftigere smykke+øredobber. Unngå perler/diamanter om det ikke er til brudesetting. Endret 19. august 2021 av Fløff 3
absinthia Skrevet 19. august 2021 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2021 Fløff skrev (1 time siden): Fiin! Er det brudekjole? Hvis ja eller forsåvidt nei hadde nok jeg droppet smykke og gått for øredobber Om det ikke er brudekjole hadde jeg nok valgt noe som toner veldig ned/bort brudefølelsen - kanskje sort clutch (eller gullrose, rosa eller noe sånt) og et litt kraftigere smykke+øredobber. Unngå perler/diamanter om det ikke er til brudesetting. Jepp, brudekjole. 😊 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kommer an på anledningen - om du skal gifte deg i den eller bruke den på sommerfest med venner. Som brudekjole ville jeg valgt noe klassisk og enkelt. På fest noe mer «vågalt». Anonymkode: caf5b...399 Tenker egentlig å gifte meg i den først og så bruke den senere som en av finkjolene. Tenker mest på smykke til bryllup i første omgang. 😃 3
absinthia Skrevet 19. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 19. august 2021 Takk for fine tips folkens! 👏
AprilLudgate Skrevet 19. august 2021 #12 Skrevet 19. august 2021 (endret) absinthia skrev (2 timer siden): Jepp, brudekjole. 😊 Tenker egentlig å gifte meg i den først og så bruke den senere som en av finkjolene. Tenker mest på smykke til bryllup i første omgang. 😃 Ok, DA ville jeg valgt noe klassisk og enkelt. Kanskje de dråpeformede perlegreiene om du skjønner hvilke jeg mener. Kjolen er jo enkel og romantisk, så da bør smykket være det og. Altså noe i denne duren her: https://www.bjorklund.no/smykke-baroque-perle-bgp97011 Men jeg synes også kjolen tåler noe dust rosa. Endret 19. august 2021 av Fløff
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #13 Skrevet 19. august 2021 Gratulerer! Enkel kjole, så du kan ikke velge feil. Du kan både lesse på med alt du har eller velge enkelt smykke, blir fint uansett. Anonymkode: a7af5...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå