Gå til innhold

Hva synes menn om damer med "maskuline" interesser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv om spesielt maskulin, men jeg har interesser og hobbyer som er mest vanlig blant gutter - (f.eks biler, gaming) Som type er jeg selvstendig, fikser ting sjøl, synes det er kjedelig å prate om typisk "jente-ting". Men jeg er samtidig feminin på mye annet.

Jeg vet menn er ulike, men er nysgjerrig på å høre om dere synes denne type jenter egner seg bedre som "kompis" enn kjæreste?

Anonymkode: 21f72...c2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. De sier at det er «kult», men i virkeligheten behandler deg som en kompis. Min erfaring. 

Anonymkode: 7dfb1...854

• Liker 2
Skrevet

Biler og gaming? De fleste menn jeg kjenner har ikke engang kompiser som interesserer seg for det…

Anonymkode: 8fc50...a49

• Liker 1
Skrevet

Helt greit det. Er ikke så opptatt av biler og gaming selv om jeg er en mann uansett. Så den interessen kan du få dyrke selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg driver med blant annet jakt og fiske. Har ikke opplevd at det har vært et problem. Har kjæreste.

Anonymkode: eeb15...0f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja. De sier at det er «kult», men i virkeligheten behandler deg som en kompis. Min erfaring. 

Anonymkode: 7dfb1...854

Samme her. Jeg interesserer meg for historie og forskning (som visstnok få kvinner er interessert i) og jakt og fiske/villmarksliv. Merker at en del menn blir imponert over ting jeg vet og kan, og at de synes det er kult. Men man blir en jentekompis, sånn er det bare. 

Anonymkode: ec9d0...7fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ser ikke på meg selv om spesielt maskulin, men jeg har interesser og hobbyer som er mest vanlig blant gutter - (f.eks biler, gaming) Som type er jeg selvstendig, fikser ting sjøl, synes det er kjedelig å prate om typisk "jente-ting". Men jeg er samtidig feminin på mye annet.

Jeg vet menn er ulike, men er nysgjerrig på å høre om dere synes denne type jenter egner seg bedre som "kompis" enn kjæreste?

Anonymkode: 21f72...c2a

En kvinne med like interesser som meg er ett funn! Men, jeg må finne henne tiltrekkende og interessant ellers også.

Maskuline kvinner finner jeg ikke tiltrekkende. Dette kommer av oppførsel, ikke interessene hennes.

Anonymkode: f9a2b...ac2

Skrevet

Dere er heldige syns jeg. Merker jeg har lite til felles med menn, jeg liker å snakke om psykologi, følelser og historie og menn lytter men merker de ikke har noe å komme med. Og når de snakker om sitt er det jeg som lytter og ikke har noe å komme med. Syns alle «manneting» er kjedelig, fra fotball til biler. Med venninner derimot flyter praten. Men menn vil jo alltid møtes igjen av en eller annen grunn, så kanskje det ikke spiller noen rolle hva damer liker å gjøre og snakke om?! 

Anonymkode: b8870...7e9

Skrevet

Her er mine interesser fotball, historie og politikk. Leser også mye, alt fra faglitteratur til skjønnlitterære verk. Jobber i et mannsdominert yrke, har kun mannlige kollegaer. Skal ikke påstå at bil er et stort interessefelt, men en sped interesse. Friluftsliv og vannsport. Altså ikke veldig typisk feminine interesser, tror jeg. 

Men jeg har et veldig feminint utseende, og er lav med former. Aldri slitt med å måtte kun være kompis om jeg er interessert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...