AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Dater en fyr som jeg egentlig liker veldig godt, har vart i rett over én måned nå. Truffet hverandre 2-4 dager i uka stort sett (har barn, så nesten ved enhver anledning egentlig - føler vi har prioritert hverandre rimelig mye), snakker litt hver dag (ikke masse, men noen snapper og småtteri), har også hatt ubeskyttet sex fra vi hadde kjent hverandre en ukes tid og utover. Så han på Happn nå nylig, har ikke sveipet den ene eller andre veien, så kan se på profilen når jeg vil, og ser at han er aktiv. Virkelig hele tiden. Var ikke like enkelt å legge merke til på Tinder siden man kun ser avstanden der, og den har skiftet sjeldent. Overreagerer jeg når jeg tenker at det ikke er innafor? Hadde vi møttes et par ganger hadde det vært én ting, men jeg har reelle følelser og kunne aldri truffet noen andre nå. Vil ta det opp når vi ses, noen tips om hvordan? Fullt klar over at det kan avslutte det hele om jeg sier litt sånn "du må fokusere på meg (ikke nødvendigvis bli kjæreste NÅ, men) eller droppe det her og finne deg noen andre", men det tror jeg egentlig det er verdt, for jeg orker ikke å gå å vente på noen som leter etter den neste/en bedre.. Anonymkode: 5d550...74a 1
Zooey Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Jeg skjønner det er kjipt å se, har dere avtalt å ikke møte andre?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Blir vel litt avhengighetsdannende.. Jeg personlig hadde sagt noe om det. Anonymkode: 76059...882
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Spør ham om hvordan han vil ha det, bare dere to eller kan du også være aktiv på appene. Hvis han vil fortsette slik han har det nå så må du fortelle ham hvordan du vil ha det. Mulig at han også synes det er vanskelig å ta opp med deg. Anonymkode: 35f31...34a 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Zooey skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner det er kjipt å se, har dere avtalt å ikke møte andre? Nei. Jeg tar det liksom som en selvfølge når vi har møttes såpass mange ganger og er så involvert i hverandres liv, men det er vel naivt... Føler det hadde vært annerledes dersom vi bare hadde møttes et fåtall ganger, hadde veldig sporadisk kontakt med lite fremgang etc, men synes ikke det er greit lenger. Men skal ta det litt på min kappe at jeg ikke har tatt det opp spesifikt, så i stedet for å gå direkte til dump skal jeg ta det opp først tenkte jeg... Hvis jeg tør, gruer meg allerede. Vet ikke om jeg skal nevne det jeg har lagt merke til (at han er aktiv - ikke nødvendigvis si "masse"), eller bare tilfeldig ta opp temaet mer generelt. Føler det blir merkeligere å ta opp naturlig uten foranledning, samtidig redd for å virke stalkeraktig... Noe jeg ikke har vært egentlig, før akkurat nå. TS Anonymkode: 5d550...74a
Zooey Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Jeg er enig i at når man møtes såpass ofte så burde det vært en selvfølge, men min erfaring er at det trenger å bli sagt. Du kan alltids si at du ser han fremdeles er på appen og at du ønsker at dere bare ser hverandre, men jeg ville vært forsiktig med å være anklagende når dere ikke har pratet om det før. Eventuelt kan du si at du liker ham veldig godt og kunne tenke deg at dere kun møter hverandre. Tenk heller på det som en fin ting, at dere liker hverandre og skal bli enige om å være eksklusive og at dette er et skritt framover i relasjonen deres. Men kanskje vent med å ha mere ubeskyttet sex til dere har hatt den samtalen? 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Jeg tar det liksom som en selvfølge når vi har møttes såpass mange ganger og er så involvert i hverandres liv, men det er vel naivt... Føler det hadde vært annerledes dersom vi bare hadde møttes et fåtall ganger, hadde veldig sporadisk kontakt med lite fremgang etc, men synes ikke det er greit lenger. Men skal ta det litt på min kappe at jeg ikke har tatt det opp spesifikt, så i stedet for å gå direkte til dump skal jeg ta det opp først tenkte jeg... Hvis jeg tør, gruer meg allerede. Vet ikke om jeg skal nevne det jeg har lagt merke til (at han er aktiv - ikke nødvendigvis si "masse"), eller bare tilfeldig ta opp temaet mer generelt. Føler det blir merkeligere å ta opp naturlig uten foranledning, samtidig redd for å virke stalkeraktig... Noe jeg ikke har vært egentlig, før akkurat nå. TS Anonymkode: 5d550...74a "Du, vi er jo på datingapper begge to...hva tenker du, har du lyst til å fortsette med det, eller skal vi slette dem og se hvordan dette vi har går" Så får han en sjanse til å svare og du til å eventuelt avslutte hvis du ikke liker det han svarer. Anonymkode: 35f31...34a 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #8 Skrevet 18. august 2021 Hva gjør du selv på Happn og Tinder, da? Det kan jo kanskje virke som at dere er "like ille" begge to.. Det kan kanskje være en idé å snakke om det, ja. Anonymkode: 9d5d3...f16
GrønnNellik68 Skrevet 18. august 2021 #9 Skrevet 18. august 2021 Ikke gå i fella og ta ting for gitt når det gjelder mannfolk og dating. Dette viser igjen at alt må inn med t-skje.. sier du ikke noe om eksklusivitet så fortsetter de på apper. Slik har det blitt. For 30 år siden kunne det i din situasjon ta det for gitt at dere var eksklusive. Tidene har forandret seg drastisk .. ta praten er mitt råd. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 Jeg slettet nettopp Tinder, jeg… fordi jeg bare ble lei meg over å se at han jeg har datet gjennom sommeren fortsatt er aktiv der. Nå er han på reise, og avstanden endret seg stadig = han logger seg på ved ethvert stopp. Kanskje jeg på et vis slettet ham og, jeg får se om han skriver på messenger. Men nei: tar ikke den aktiviteten som noe godt tegn. Anonymkode: afdc4...dab
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg slettet nettopp Tinder, jeg… fordi jeg bare ble lei meg over å se at han jeg har datet gjennom sommeren fortsatt er aktiv der. Nå er han på reise, og avstanden endret seg stadig = han logger seg på ved ethvert stopp. Kanskje jeg på et vis slettet ham og, jeg får se om han skriver på messenger. Men nei: tar ikke den aktiviteten som noe godt tegn. Anonymkode: afdc4...dab Hvordan kan du se at han skriver på Messenger? Anonymkode: 5513c...7f9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hva gjør du selv på Happn og Tinder, da? Det kan jo kanskje virke som at dere er "like ille" begge to.. Det kan kanskje være en idé å snakke om det, ja. Anonymkode: 9d5d3...f16 CorvusCorax skrev (44 minutter siden): Hvorfor er du der selv? Tinder er fordi jeg er litt forelska og vil se på bildene/se om han virker aktiv... Happn fordi jeg fikk en bittelitt dårlig magefølelse for litt siden og ville se om han dukket opp der (vi er nesten naboer, så regnet med han evt ville dukke opp veldig raskt, som stemte). Ellers takk for svar, selv om jeg ikke svarer alle 🙂 Skal tenke på hvordan jeg skal ta det opp og hva jeg skal si.. Blir nok i morgen, gruer meg og forventer dumping egentlig.. Hadde han vært superinteressert hadde han vel ikke lett videre uansett. Men skal i hvert fall ikke holdes på gress. TS Anonymkode: 5d550...74a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 Bente1234 skrev (52 minutter siden): Ikke gå i fella og ta ting for gitt når det gjelder mannfolk og dating. Dette viser igjen at alt må inn med t-skje.. sier du ikke noe om eksklusivitet så fortsetter de på apper. Slik har det blitt. For 30 år siden kunne det i din situasjon ta det for gitt at dere var eksklusive. Tidene har forandret seg drastisk .. ta praten er mitt råd. TS er kvinne og er fortsatt på både Happn og Tinder selv... Så dra mannehatet ditt et annet sted. Anonymkode: e34c7...0bc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS er kvinne og er fortsatt på både Happn og Tinder selv... Så dra mannehatet ditt et annet sted. Anonymkode: e34c7...0bc Jeg er ikke det egentlig, snakker ikke med noen og hadde aldri funnet på å møte eller ligge med noen andre. TS Anonymkode: 5d550...74a
GrønnNellik68 Skrevet 18. august 2021 #16 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS er kvinne og er fortsatt på både Happn og Tinder selv... Så dra mannehatet ditt et annet sted. Anonymkode: e34c7...0bc Hvor har du det fra at det er mannehat og beskytte seg selv mot å gå i den berømte sex fella?
CorvusCorax Skrevet 18. august 2021 #17 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tinder er fordi jeg er litt forelska og vil se på bildene/se om han virker aktiv... Happn fordi jeg fikk en bittelitt dårlig magefølelse for litt siden og ville se om han dukket opp der (vi er nesten naboer, så regnet med han evt ville dukke opp veldig raskt, som stemte). Ellers takk for svar, selv om jeg ikke svarer alle 🙂 Skal tenke på hvordan jeg skal ta det opp og hva jeg skal si.. Blir nok i morgen, gruer meg og forventer dumping egentlig.. Hadde han vært superinteressert hadde han vel ikke lett videre uansett. Men skal i hvert fall ikke holdes på gress. TS Anonymkode: 5d550...74a Han lurer vel kanskje på det samme. Hvorfor du er der. 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #18 Skrevet 18. august 2021 CorvusCorax skrev (10 minutter siden): Han lurer vel kanskje på det samme. Hvorfor du er der. 🤷♀️ Tror ikke det. Har ikke åpnet appen noe annet sted enn hjemme, vil nettopp ikke gi det inntrykket, så han kan ikke se at jeg er "aktiv" 😅 Og Happn har jeg ikke vært innpå siden lenge før jeg traff han, før nå nettopp. Anonymkode: 5d550...74a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #19 Skrevet 18. august 2021 Jeg kom i kontakt med en på en datingside i går. Han blei heilt i fyr og flamme og vi prata i timevis, og det held var bare så magisk og bla bla . Han var seriøs og ville bli kjent . Vi snappet i dag tidlig og han teppebombet meg med hjerter og heile pakka. Det ble stille en stund og jeg fikk bare en enda mere feeling på at dette var humbug. Gikk inn på den datingsida og der var han i full sving. Jeg er skrudd sammen sånn at hvis en er veldig interessert i å bli kjent, så kan en vel legge de andre litt til side en stund ? Det kan virke som noen vil ha 3-4 stk om gangen. Å slippe taket i den bufféen er visst vanskelig . Jeg bare sa til han at burde chatte og søke videre til han fant noe han følte var riktig . Jeg aksepterer det som jeg føler er riktig for meg . Hva andre gjør er opp til dem .. Anonymkode: 5fdec...850 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #20 Skrevet 19. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan kan du se at han skriver på Messenger? Anonymkode: 5513c...7f9 Vi har hatt hverandre på messenger i hele sommeren, gikk over fra Tinder etter et par dager. Dvs _vår_ dialog har kun vært der de siste månedene. Om han skriver med andre vet jeg selvfølgelig ikke, mente «om han opprettholder kontakten med meg» der. Anonymkode: afdc4...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå