Bie-damen Skrevet 24. august 2021 #41 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg har ikke hatt mens på flere år. Nå har den plutselig startet opp igjen... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august 2021 #42 Del Skrevet 24. august 2021 Venter på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 24. august 2021 #43 Del Skrevet 24. august 2021 Helt normal mens, fullvaksinert i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othilia Skrevet 24. august 2021 #44 Del Skrevet 24. august 2021 Har mensenblødninger på fjerde uka nå, og er hormonell og aggressiv som aldri før. Ingen tegn til at blødningene avtar eller skal stoppe, så har bestilt legetime. Jeg blir tappet for energi av dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 24. august 2021 #45 Del Skrevet 24. august 2021 Har bare 1 dose moderna som jeg fikk i slutten av juni. Har hatt kortere syklus enn tidligere (23 dager istedenfor 27 dager som jeg har pleid å hatt). Ellers er varigheten av mensen og blødningen normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 24. august 2021 #46 Del Skrevet 24. august 2021 Ryddet for avsporing. Lomvi, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 24. august 2021 #47 Del Skrevet 24. august 2021 Kraftig hodepine under menstrasjon og dagene etter 2.dose. Helt merkelig hodepine. Mens varte kortere enn normalt. Venter nå på andre mens om noen uker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 24. august 2021 #48 Del Skrevet 24. august 2021 Pfizer, alt har vært som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 24. august 2021 #49 Del Skrevet 24. august 2021 Den kom 6 dager før beregnet. Ellers normalt. Ved neste menstruasjon var den i rute igjen 🙂 Fikk moderna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knott1 Skrevet 24. august 2021 #50 Del Skrevet 24. august 2021 Ikke helt etter emnet her, men er det noen som har blitt gravide her Etter de har blitt fullvaksinert? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 28. august 2021 #51 Del Skrevet 28. august 2021 Marihønepøne skrev (På 24.8.2021 den 4.00): Fikk første dose Moderna for sju uker siden. Fikk da mens tre dager etterpå, en uke for tidlig. Mensen min da var langt mildere enn normalt for meg, både i forhold til blødning og smerter. Varte uvanlig kort gjorde den også. Neste mens var temmelig forsinket og i motsetning til den første, mye kraftigere enn jeg er vant til. Jeg blødde MYE og jeg er vant til heftig blødning fra før, altså. Heldigvis varte den ikke lenger enn normalt. Tok dose to for tre dager siden, så er spent på hva som skjer nå. Og da, etter dose to, er vi på'n igjen med for tidlig mens. 13 dager før tida denne gangen. Sånn ser mensskjemaet mitt ut for 2021, regelmessig som ei klokke fram til første vaksinedose. Deretter fullt kaos. Vaksinedatoene markert med oransje. Det lysegrønne er det bare å se bort fra, det er bare teoretiske spådommer om kommende menstruasjoner. Hvordan går det med dere andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 29. august 2021 #52 Del Skrevet 29. august 2021 Akkurat som før. Pfizer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paulinemor Skrevet 29. august 2021 #53 Del Skrevet 29. august 2021 Fikk Pfizer begge gangene og mensenssyklusen ble kortere begge gangene. Jeg har vanligvis sykluslengde på 34-37 dager (aldri kortere enn 32 dager) mens når jeg fikk første dose gikk den ned til 29 dager og etter andre dose var den på 26 dager. Men den var ikke kraftigere eller endringer i antall dager med blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 29. august 2021 #54 Del Skrevet 29. august 2021 Som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 29. august 2021 #55 Del Skrevet 29. august 2021 Etter første dose (Pfizer) merket jeg ingen endring. Etter andre dose (Moderna) fikk jeg en bitteliten blødning natt til døgn to etter vaksinering. Jeg hadde også blødd neseblod den natten. Men heldigvis bare bittelitt det også. Etter det har jeg ikke merket noe mer sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. august 2021 #56 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg har kjent murringer i en stund nå. Mensen min blir ofte uregelmessig av stress og engstelse. Er på dag 38. Vet ikke om dette er pga vaksine, om jeg er stresset pga noe annet, om jeg er stresset og engstelig pga vaksine eller hva ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 29. august 2021 #57 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Jeg går på p-piller og hopper stort sett over mensen, og lar den komme noen få ganger i året. Nå var jeg tom for piller så da passet det fint. Tre uker siden vaksinen. Ingen blødning what so ever denne uka. Men andre symptomer på mens kom som vanlig.. Oppblåst, litt smerter i magen, og nå innså jeg plutselig hvorfor jeg har vært så sur 🙈😂 Endret 29. august 2021 av thinkywinky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 29. august 2021 #58 Del Skrevet 29. august 2021 Ryddet for antivaksinedebatt. Lomvi, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg