Gå til innhold

Hjelp til å finne en leke-gravemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen min er dypt og inderlig oppslukt av gravemaskiner. Det absolutt beste i verden er å se på gravemaskiner og alt utstyret de har, forskjellige skuffer, klo, hoppetusse, vogn osv. Vi leser bøker om gravemaskiner og leker med gravemaskiner og har klær med gravemaskiner, det handler i grunn bare om gravemaskiner. 

MEN! Jeg finner ingen leke-gravemaskiner hvor man kan ta av skuffa, bytte til andre skuffer eller klo eller gaffel eller hva som helst. Og det er det ungen ønsker seg! Er det noen som har sett noe sånt? Stort eller lite, alt fungerer 😊

Anonymkode: 0e2f1...5d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google ha meg minst 10 treff

Anonymkode: fc253...255

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Google ha meg minst 10 treff

Anonymkode: fc253...255

What?? Hva søkte du på?

Skrevet

Om det finnes en sånn "multimaskin" som du er ute etter tror jeg ikke. Men sjekk ut Rolly Toys, de har hvertfall en del tilbehør og ekstrautstyr til traktorene sine. Jollyroom har en del Rolly Toys.

Ellers kan det være du finner noe i Bruder merket, men det er ikke det som tåler mest, mye har lett for å knekke, særlig når det er de minste som skal håndtere det.

Anonymkode: 9d043...280

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Om det finnes en sånn "multimaskin" som du er ute etter tror jeg ikke. Men sjekk ut Rolly Toys, de har hvertfall en del tilbehør og ekstrautstyr til traktorene sine. Jollyroom har en del Rolly Toys.

Ellers kan det være du finner noe i Bruder merket, men det er ikke det som tåler mest, mye har lett for å knekke, særlig når det er de minste som skal håndtere det.

Anonymkode: 9d043...280

Takk for tips! Bruder har veldig mye fint, men har ikke funnet noe der som har den funksjonen jeg er på jakt etter. Men kanskje Rolly toys, skal sjekke 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...