AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Jeg har fått så mye bekymringer som gjør meg innmari trist. Jeg tenker mye på mannen min og aldersforskjellen vi har. Tenker at han kommer til å dø lenge før meg og jeg må sitte igjen alene. Han er bare 41, så det er så lenge til enda, men nå som jeg er gravid var det som dette bare fløt opp til overflaten og skaper en enorm bekymring jeg ikke trenger enda. Jeg tenker på det stakkars barnet som blir født. Er så redd det skal være stygt i andres øyne. Jeg synes jeg selv bare har blitt styggere og styggere ettersom gravidukene har gått. Jeg vil ikke ha disse bekymringene. Og gråten sitter så løst at det begynner å sprute bare vonde tanker sveiper meg. Hva skal jeg gjøre? Hva gjorde du for å være lettere til sinns med alle hormonene i kroppen? Anonymkode: 41fd5...a12
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Kjære deg. Det er normalt å kjenne på et bredt spekter av ulike følelser i situasjonen du er i nå. Det du beskriver her, mener jeg likevel faller utenfor det man må kunne regne med i et svangerskap. Jeg vil anbefale deg å snakke med dem rundt deg og søke fastlege eller jordmor for støtte. Helsestasjonspsykologer og helsesykepleiere som jobber med svangerskapsoppfølging har masse erfaring med svangerskapsdepresjon, tankekjør og andre psykiske plager. Jeg tror ikke du skal gå med dette alene. Anonymkode: 3f6ee...174 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Han er bare 41. Ingen kjenner morgendagen, å du kan dø før han. Men mest sannsynlig har dere et langt liv foran dere. Babyen blir nok nydelig! En nyfødt ser uansett ikke særlig søt ut. De må få noen uker på seg. Ikke stress. Anonymkode: e3a28...493
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Hvem som dør først er det ingen fasit på, om dere er gift så lenge vet du heller ikke. Hvis det ikke er et problem du kan løse ved å tenke mye på det må du prøve å legge det vekk. Blir det for mye så be om litt hjelp ☀️ Anonymkode: ffc40...869
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Høres ut som at du har seriøse mindreverdighetskomplekser du er nødt til å ta tak i før du blir mor. Anonymkode: f7edb...56b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Ingen vet hvem som dør først. Hvor stor aldersforskjell er det snakk om? Har forståelse om det er snakk om 20 år. Anonymkode: e1f73...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå