AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Jeg har snakket med ei som jeg har møtt et par ganger. Vi holdt kontakten da hun var borte og skulle møtes når hun var tilbake til Oslo. Det som skjedde var at vi hadde planlagt å møtes, men ble da ikke noe av fordi omstendighetene gjorde slik at det ikke passet. Snakket da flere ganger og lurte på når vi skulle få til å møtes? Greit nok så forteller hun meg at hun nå holder på med en annen, men likevel fortsetter å snakke med meg? Vi er jo ikke akkurat venner, så skjønner ikke behovet hennes for å snakke med meg nå? Anonymkode: 0ffc3...56c
Tor P Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Hun er sulten på bekreftelse. Eneste fornuftige du kan gjøre er å kutte kontakten og komme deg videre... Sorry, mate 😕 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Fordi kvinner er glad i å snakke med den homofile vennen deres. Anonymkode: f2337...73f
NysgjerrigPiken Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Enten fordi hun vil ha oppmerksomhet/bekreftelse eller fordi hun holder deg på gress i tilfelle det skulle skjære seg med den hun dater, tenker jeg. Uansett ikke en posisjon jeg personlig ville funnet meg i å være i. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå