Gå til innhold

Andre som håper Norge blir et elendig land å bo i?

Anbefalte innlegg

Gjest Jaconandersen
Skrevet

Jeg håper inderlig at Norge blir et elendig land å bo i etter hvert som tiden går. Det er fordi jeg misliker så og si alle endringene som skjer i landet og fokuset til politikerne/folket som stemmer på dem. Jeg liker heller ikke nordmenn som folkeslag (jeg er nordmann selv), de har elendig moral og mangler totalt konsekvenstenking.

Andre som tenker på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jaconandersen skrev (Akkurat nå):

Jeg håper inderlig at Norge blir et elendig land å bo i etter hvert som tiden går. Det er fordi jeg misliker så og si alle endringene som skjer i landet og fokuset til politikerne/folket som stemmer på dem. Jeg liker heller ikke nordmenn som folkeslag (jeg er nordmann selv), de har elendig moral og mangler totalt konsekvenstenking.

Jeg håper at alle land blir bedre steder å bo i.

• Liker 24
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)
strynejenta skrev (2 minutter siden):

Jeg håper at alle land blir bedre steder å bo i.

Jeg håper ikke land der forferdelige mennesker lever, skal bli bedre steder å bo.

Endret av Jaconandersen
Skrevet

Kan du ikke bare flytte til utlandet om det er så fælt her?

• Liker 23
Gjest Jaconandersen
Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke bare flytte til utlandet om det er så fælt her?

Jeg flytter så snart det tjener meg.

Skrevet

:vinke:

• Liker 8
Skrevet
Jaconandersen skrev (1 minutt siden):

Jeg håper ikke land der forferdelige mennesker lever, skal få det bedre.

Det bor forferdelige mennesker i alle land, de blir man ikke kvitt

• Liker 12
Gjest theTitanic
Skrevet

Det er da veldig dumt å håpe på at landet man bor i blir et elendig sted å bo... 

Du er også fri til å flytte til det land som er slik du ønsker deg. Det er masse å velge i. Hvorfor er du her da? 

Det å ikke like folket, kulturen, styreformen og fremtiden fremfor å tilpasse seg den er jo egentlig å skite i eget reir, og det er du som blir skadelidende i form av mistrivsel. En mistrivsel som er forårsaket av din egen tankegang.  

Skrevet
Jaconandersen skrev (2 minutter siden):

Jeg håper ikke land der forferdelige mennesker lever, skal bli bedre steder å bo.

Det bor forferdelige mennesker i alle land.

• Liker 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet
strynejenta skrev (Akkurat nå):

Det bor forferdelige mennesker i alle land, de blir man ikke kvitt

Vel, når de også styrer landet blir det annerledes. Eliten i Norge er helt forerdelig.

Skrevet
Jaconandersen skrev (4 minutter siden):

Om det er veldig mange som tenker på samme måte så vil vel ikke dine tanker om dette gjelde lengre?

Litt overrasket over at du ikke gir kvinner skylda; det er da det du pleier å gjøre? Eller hadde du tenkt å følge opp med det senere i tråden?

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet

Du velger mistrivsel fordi det er andre fordeler altså? Så det er ikke så ille likevel? 

Skrevet

Så du skal belemre et annet lands innbyggere med en fæl nordmann? 

Anonymkode: 1f019...978

• Liker 4
Skrevet

Vel, når de også styrer landet blir det annerledes. Eliten i Norge er helt forerdelig.

Eliten i alle land er forferdelige.

• Liker 1
Skrevet
Jaconandersen skrev (1 minutt siden):

Hvilket lands elite kan du tolerere, da?

• Liker 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Om det er veldig mange som tenker på samme måte så vil vel ikke dine tanker om dette gjelde lengre?

Litt overrasket over at du ikke gir kvinner skylda; det er da det du pleier å gjøre? Eller hadde du tenkt å følge opp med det senere i tråden?

Kvinner har mye av skylda ja. Gjerne mestedelen, du har helt rett. Tenk å leve i et land, der kvinner har grabbet til seg så mye og så mange fordeler, at en økende andel menn forblir barnløse. Det er litt av en umoral og et stygt skue.

Skrevet

Jeg håper heller en stor katastrofe inntrer. Som utsletter mesteparten av menneskene på kloden. Vi ødelegger kloden og fortjener ikke den. 

Anonymkode: 208e1...d36

Skrevet

Kvinner har mye av skylda ja. Gjerne mestedelen, du har helt rett. Tenk å leve i et land, der kvinner har grabbet til seg så mye og så mange fordeler, at en økende andel menn forblir barnløse. Det er litt av en umoral og et stygt skue.

Takk:) Jeg visste jeg ikke var helt på villspor🤣

• Liker 11
Skrevet

Mens i et annet land vil du bli overøst med tilbud fra kvinner som ikke vil annet enn å føde ditt barn?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...