Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte at jeg var på en stor fest i et hus og alle skulle sove over og hadde hvert sitt rom. Alle ble super drita, og jeg var ganske irritert da eksen min hadde med barna sine (2 stk 4 år), og hadde stengt de inne på mitt rom. Jeg løp rundt med det ene barnet på hofta, mens jeg lette etter det andre barnet, samt foreldrene (eksen / barnefar og barnemor). Fant også ut mens jeg lette at de som arrangerte festen hadde satt meg, eksen min og barnemor på samme soverom. Fant etter hvert foreldrene til barna, da de drev å knulla på et annet rom. Jeg ble fly forbannet, men de var for fulle til å ta noe ansvar. Jeg løp videre med ungen, på leting etter unge nr 2. Fant til slutt ungen alene i et hjørne. Ingen brydde seg på denne festen. Jeg prøvde finne veien ut av huset med ungene, men jeg lette og lette og fant det ikke. Ila denne tiden så hadde hele festen begynt å ha en stor orgie, og jeg ble mer og mer desperat og hysterisk på å komme meg vekk

Anonymkode: 9b657...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrrsten, IRL, eksen min hadde barn med barnemor før jeg ble sammen med eksen 😅

Skrevet

Kanskje noen natte ravner kan det?

Skrevet

Du føler deg pålagt ansvar du ikke ønsker eller føler at bør ligge på deg, og er frustrert/irritert/sliten over at ingen andre tar skikkelig ansvar, for du kan ikke løse og fikse alt mulig. Iallefall ikke ting du egentlig ikke burde ha ansvaret for å fikse. Iallefall ikke alene.

Anonymkode: 51d22...729

• Liker 1
Skrevet

Personer i drømmer betyr egentlig ikke så mye, men en eks representerer fortid, så også mulig at du har strevd med dette, og nå bare bearbeider det, samt manifester mentalt at slik vil du ikke ha det igjen. 

Det er altså ikke sikkert at det er nå du opplever overnevnte som utfordrende, men kan også være at du har slitt med det tidligere, og absolutt ikke vil dit igjen. 

Anonymkode: 51d22...729

• Liker 1
Skrevet

Enig med brukeren som foreslo at drømmens tema er 'ansvar'. Du får ikke være med på festen fordi du må ta deg av ting som egentlig ikke ikke er ditt ansvar.

Anonymkode: 4e8ea...69c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2021 den 21.04):

Drømte at jeg var på en stor fest i et hus og alle skulle sove over og hadde hvert sitt rom. Alle ble super drita, og jeg var ganske irritert da eksen min hadde med barna sine (2 stk 4 år), og hadde stengt de inne på mitt rom. Jeg løp rundt med det ene barnet på hofta, mens jeg lette etter det andre barnet, samt foreldrene (eksen / barnefar og barnemor). Fant også ut mens jeg lette at de som arrangerte festen hadde satt meg, eksen min og barnemor på samme soverom. Fant etter hvert foreldrene til barna, da de drev å knulla på et annet rom. Jeg ble fly forbannet, men de var for fulle til å ta noe ansvar. Jeg løp videre med ungen, på leting etter unge nr 2. Fant til slutt ungen alene i et hjørne. Ingen brydde seg på denne festen. Jeg prøvde finne veien ut av huset med ungene, men jeg lette og lette og fant det ikke. Ila denne tiden så hadde hele festen begynt å ha en stor orgie, og jeg ble mer og mer desperat og hysterisk på å komme meg vekk

Drømmer er ikke annet enn kroppen som forsøker forberede seg på situasjoner den føler den behøver å mestre i det virkelige liv. 

Kroppen reagerer og lærer faktisk av å drømme. Slik at dersom situasjonen skulle oppstå på ordentlig så er du langt bedre rustet til å håndtere den på en god måte. 

Kort fortalt er dette noe du føler usikkerhet rundt og føler du mangler kontroll over. Derfor drømte du det, at en situasjon oppstår hvor du er nødt til å være den voksne og ansvarlige. 

Jeg ville ihvertfall ikke være nervøs for drømmen. Heller stolt over at dette er din moralske linje 

• Liker 1
Skrevet

Drømmer er symbolisme og åndelig veiledning 

Anonymkode: 6adf9...d9e

Skrevet

Jeg tror det handler om din seksualitet og at du ikke får utforsket den fordi du unngår den. Det kan være nyttig å se på ditt sexliv og om det finnes noe unormalt der som du rømmer fra.

At du prøvde å rømme med barna kan bety at du prøver å redde en side ved deg selv som er "barnlig eller uskyldig" ved å rømme fra det seksuelle ved deg selv. 🤷‍♀️

Anonymkode: 6adf9...d9e

Skrevet

Drømmetydning kan sikkert være en artig selskapslek, men du må ikke finne på å la det påvirke deg til å ta avgjørelser i idet virkelige liv. Drømmer er noe som oppstår i hjernen når den rydder litt opp. De betyr ikke noe som helst, men det er også klart at opplevelser i det virkelige liv kan fort bli med inn i drømmeverdenen. 

Anonymkode: e0d30...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...