Gå til innhold

Barnesete til en på 1.5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke råd til dyreste barnesete til bil og har vært på butikken og sett på seter hvor jeg kan bruke belte i bilen. Det syns jeg høres skummelt ut så vet ikke om jeg tør.

Hvilket sete kan dere anbefale. Det skal ikke brukes daglig, bare en gang i blandt da jeg passer niesen min.

Anonymkode: 26163...20e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke råd til dyreste barnesete til bil og har vært på butikken og sett på seter hvor jeg kan bruke belte i bilen. Det syns jeg høres skummelt ut så vet ikke om jeg tør.

Hvilket sete kan dere anbefale. Det skal ikke brukes daglig, bare en gang i blandt da jeg passer niesen min.

Vi ha brukt britax two way, men ville heller funnet et fint brukt sete enn det kanskje. Britax maxway plus feks. 

Anonymkode: cc30f...076

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi ha brukt britax two way, men ville heller funnet et fint brukt sete enn det kanskje. Britax maxway plus feks. 

Anonymkode: cc30f...076

Er det så trygt å kjøpe brukt sete da? Er så redd det skal være skadet på noen måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det så trygt å kjøpe brukt sete da? Er så redd det skal være skadet på noen måte. 

Kjøp lokalt eller av kjenninger så er det trygt. Se over isoporen under trekket, og generelt over stolen. Du ser fort hvis den har blitt kastet rundt. 

En brukt stol er uansett tryggere enn forovervendt til en 1,5åring. 

Anonymkode: e1d67...5fb

Skrevet

En beltemontert bakovervendt stol er like trygg som en isofixstol så lenge den er montert riktig. Billigere er det også, da isofixstoler sjelden varer ut bakovervendtperioden. 

Ville sett på Max Way, evt Two Way dersom komfort ikke er så viktig.

• Liker 3
Skrevet

Støtter Britax Two way som «ekstrastol» i tantebilen. Men skal den brukes daglig bør man vurdere å oppgradere til britax max way plus. Varer lenge, trygg og nokså prisvennlig.

Bra at du styrer unna beltestol👍

Anonymkode: 0e400...9f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...