AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Hei, mann 48 her. Har ingen barn selv, men er åpen for at du har/ikke har/ikke vil ha/vil ha. Hvis det er ment at du og jeg skal ønske barn sammen så er det fint. Hvis det ikke er ment så er det også ok. Det viktige er at vi trives sammen, Har vært i tilsammen tre forhold, i tilsammen 2,5 år totalt. Men jeg tror jeg er helt kurant for det. Livet har bare blitt sånn. Ja, og så kom depresjon inn i livet mitt en periode. Men nå skinner jeg. Kunst og kultur er viktig for meg. Det trenger ikke være viktig for deg, men det ER viktig for meg at du har et åpent sinn. Foreløpig har jeg ikke løpt ned fjellheimen. Så hvis tur er høyt prioritert for deg, mer enn en rolig hjemmehelg så er vi nok ikke ment for hverandre. Jeg har lyst til å prøve tantra jeg. Seksualitet og lekenhet i senga er viktig for meg. Hvis du føler dette høres for mye ut, sveip videre. Det betyr at jeg kan gjerne bruke hele søndagen i senga, helt til vi trenger en god pause etter mange timer. Hvis dette høres pes ut, sveip videre. Ja, og så er jeg biseksuell. Det betyr at hvis vi har lyst til å utvide leken i senga en gang, så er mulighetene for mye kreativitet tilstede. Men det betyr IKKE at jeg ikke er trofast i et forhold. Det det betyr er dog, at jeg liker at damer er feminine, og menn er maskuline. Jeg setter uhyre stor pris på damer som kler seg i skjørt. Jeg er glad i å danse. Håper at vi kan få tid til å lære oss tango en gang. Det har jeg danset før, og det er den av dansene jeg har prøvd som jeg har likt best. Jeg har prøvd tango, salsa, swing og flamenco (som eneste mann på flamencokurset). Jeg er nysgjerrig på dine interesser. Jeg blir med deg på alt, livet er til for å oppleves i hele sin bredde!!! klem Mann 48 Anonymkode: 5d005...3a1 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Hvis du er kjekk og veltrent i tillegg hadde det gått rett hjem hos meg. Mvh Kvinne 37. Anonymkode: c09f2...c4d
Scoops Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Og det eneste jeg reagerte på var når du skrev klem, vet ikke hvorfor men det reagerer jeg alltid på, om det er kjente eller ukjente. 18
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Lurte du på noe?🤷🏼♀️ Anonymkode: a6263...430 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Personlig hadde jeg likt å komme over en slik tekst. Jeg hadde sveipet deg bort fordi jeg hater å gå i skjørt, og jeg er ikke så seksuell fri av meg at jeg har lyst til å utvide antall personer i senga - men da hadde jeg også sluppet å kaste bort tid på noen som ikke hadde passet meg ved en eventuell match. Ja til flere slike profiltekster! Anonymkode: 20b3e...c11 18
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 Null erfaring fra langvarige forhold i kombinasjon med tantra-opplegget gjør dette til et stort NEI fra meg. Anonymkode: 98da2...0f3 28
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Skrevet 18. august 2021 Scoops skrev (1 minutt siden): Og det eneste jeg reagerte på var når du skrev klem, vet ikke hvorfor men det reagerer jeg alltid på, om det er kjente eller ukjente. Ja, enig. Dropp klem! Anonymkode: 20b3e...c11 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #8 Skrevet 18. august 2021 Min første tanke er at du ikke har vært i lange forhold i forhold til alderen din. Hvorfor tok de tre forholdene slutt? Sluttet de med en god eller dårlig tone? Ellers tenker jeg at jeg tar et steg bakover når menn sier at de bryr seg om kvinner som er feminine - mine erfaringer er at disse mennene har hatt svært urealistiske forventninger til meg og til utseendet mitt. De var gjerne også mennene som stirret mest på andre kvinner i løpet av forholdet. Hvordan håndterer du sinne? Er du et følelsesmessig anlagt menneske, eller mer praktisk anlagt? Anonymkode: d328b...7eb 13
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #9 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Personlig hadde jeg likt å komme over en slik tekst. Jeg hadde sveipet deg bort fordi jeg hater å gå i skjørt, og jeg er ikke så seksuell fri av meg at jeg har lyst til å utvide antall personer i senga - men da hadde jeg også sluppet å kaste bort tid på noen som ikke hadde passet meg ved en eventuell match. Ja til flere slike profiltekster! Anonymkode: 20b3e...c11 Ts her. Jeg har i mange år vært fascinert av swingerskulturen. Har blant annet besøkt Cap d'Agde. Men etter det besøket så har jeg ikke lekt mer med den. Jeg søker kjærlighet, og har kommet til at swingerskulturen har både gleder og utfordringer. Og at jeg setter mange andre egenskaper mye høyere, enn det at jeg "ønsker" at kommende partner skal ha lyst på trekant/firkant. Selv om swingers, (libertinerkultur) står (i mine øyne) stadig sterkere. Erotikk med fast partner står for meg som den optimale erotikk. Å ta med partner på å dele erotikken med andre er bare et krydder. Som i dag møter en del fordommer i samfunnet forsåvidt. Anonymkode: 5d005...3a1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #10 Skrevet 18. august 2021 Hehe interessant å se hva folk egentlig har lyst til å skrive i en bio 😄 Spesielt menn er jo nødt til å skrive veldig generiske og safe bioer, eller egentlig helst ikke ha bio i det hele tatt. Dette ville vært min bio om jeg var ærlig: "Liker å ligge i sofaen og de TV og fotball. Liker og dataspill. Ganske introvert og flat følelsesmessig. Klem." Anonymkode: 59d38...46a 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Null erfaring fra langvarige forhold i kombinasjon med tantra-opplegget gjør dette til et stort NEI fra meg. Anonymkode: 98da2...0f3 Jepp, lar dog ikke min erfaring med psykisk sykdom (som er mye av grunnen til ingen angvarige forhold) hindre meg i troa på at det er noen der ute for meg. Anonymkode: 5d005...3a1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 Jeg tenker at har du i tillegg et utseende jeg tenner på så hadde du vært perfekt. Jeg er 45 år og synes Tinder renner over av menn på topptur eller i fullt sykkelgear. Jeg går gjerne lange turer når jeg får ånden over meg, men på beina, og sover helst hjemme (telt blir i så fall på festival). Anonymkode: 223aa...fb4
visp Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 Scoops skrev (10 minutter siden): Og det eneste jeg reagerte på var når du skrev klem, vet ikke hvorfor men det reagerer jeg alltid på, om det er kjente eller ukjente. Hæ? Kjente også? Klem🙂 TS: du skriver altfor langt. Jeg ville ikke skrevet noe om tidligere forhold og heller ikke om depresjon. Og at de fleste menn kunne tenkt seg en hel søndag i senga er litt velbrukt. Jeg ville egentlig skrevet så lite som mulig om sex da kvinner er ganske lei av sexfokuset i forkant av møtet. Det der er sånn man finner ut etter noen dater også får man velge da om man vil satse eller ei. Lykke til:) 14
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe interessant å se hva folk egentlig har lyst til å skrive i en bio 😄 Spesielt menn er jo nødt til å skrive veldig generiske og safe bioer, eller egentlig helst ikke ha bio i det hele tatt. Dette ville vært min bio om jeg var ærlig: "Liker å ligge i sofaen og de TV og fotball. Liker og dataspill. Ganske introvert og flat følelsesmessig. Klem." Anonymkode: 59d38...46a Hvis du er mann hadde du passer meg fint. Deg hadde jeg sveipet «inn» 😂 Anonymkode: 20b3e...c11 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis du er kjekk og veltrent i tillegg hadde det gått rett hjem hos meg. Mvh Kvinne 37. Anonymkode: c09f2...c4d Får håpe våre veier krysses på appene , tiden vil vise 🙂 Kan friste med at mange sier at jeg er kjekk. Ikke veltrent for tida. Men har bra utgangspunkt, høyde 185 og 81 kg. Drikker maks to ganger i mnd, aldri rørt røyk. Folk gjetter meg til å være 35-39. Anonymkode: 5d005...3a1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #16 Skrevet 18. august 2021 At du skriver så mye uten å nevne hva du jobber med får meg til å lure. Jobber han ikke? Er han ikke glad i jobben sin? Jeg har aldri vært på tinder, så vet ikke hvordan det fungerer, men det står kanskje øverst? Anonymkode: d4b19...a99 10
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #17 Skrevet 18. august 2021 visp skrev (1 minutt siden): Hæ? Kjente også? Klem🙂 TS: du skriver altfor langt. Jeg ville ikke skrevet noe om tidligere forhold og heller ikke om depresjon. Og at de fleste menn kunne tenkt seg en hel søndag i senga er litt velbrukt. Jeg ville egentlig skrevet så lite som mulig om sex da kvinner er ganske lei av sexfokuset i forkant av møtet. Det der er sånn man finner ut etter noen dater også får man velge da om man vil satse eller ei. Lykke til:) Ja, har funnet passe lengde til de ekte profilene mine på Tinder++. Jeg ville med innlegget vise forskjellen på de korte glansbildene vi markedsfører oss med, versus den kompleksiteten vi alle faktisk inneholder. Det var vel mer en "rant", det med tidligere forhold og depresjon ville jeg ikke funnet på å nevne i en tekst. Men jeg har datet kvinner som avfeide en lang søndag i senga. Stå opp og "gjøre noe" var viktigere. Anonymkode: 5d005...3a1 2
visp Skrevet 18. august 2021 #18 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, har funnet passe lengde til de ekte profilene mine på Tinder++. Jeg ville med innlegget vise forskjellen på de korte glansbildene vi markedsfører oss med, versus den kompleksiteten vi alle faktisk inneholder. Det var vel mer en "rant", det med tidligere forhold og depresjon ville jeg ikke funnet på å nevne i en tekst. Men jeg har datet kvinner som avfeide en lang søndag i senga. Stå opp og "gjøre noe" var viktigere. Anonymkode: 5d005...3a1 Ja, men vet du hva... man vet faktisk aldri hva slags seksuell kjemi man kommer til å ha med personen før man har blitt bedre kjent. Jeg tenker bare at kvinner er bittelittegranne lei av å lese om hva mannen vil ha seksuelt før man i det hele tatt har møttes. Det er jo en stor del av det å bli kjent. Det var bare et tips da:) 14
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #19 Skrevet 18. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du er mann hadde du passer meg fint. Deg hadde jeg sveipet «inn» 😂 Anonymkode: 20b3e...c11 Hehe ja er mann. Da hadde du nok blitt min eneste like i såfall. I virkeligheten må en manns bio se slik ut: "" Og så bilder av ski og fjellturer der man poserer på en selvsikker måte. Og gjerne viser at man har venner og har "høy sosial intelligens". Synes dette er et interessant tema. Skulle likt å se flere ærlige profiler, slik man egentlig kunne tenkt seg å skrive dem 😄 Anonymkode: 59d38...46a 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #20 Skrevet 18. august 2021 visp skrev (Akkurat nå): Ja, men vet du hva... man vet faktisk aldri hva slags seksuell kjemi man kommer til å ha med personen før man har blitt bedre kjent. Jeg tenker bare at kvinner er bittelittegranne lei av å lese om hva mannen vil ha seksuelt før man i det hele tatt har møttes. Det er jo en stor del av det å bli kjent. Det var bare et tips da:) TS. Dette var med ei jeg hadde datet i to mnd. Og vi hadde selvfølgelig hatt en god del sex. Men å bruke en lørdag formiddag når det var barnefri i senga ble avfeid med bryske ord. Et signal til meg om at vi ikke var helt kompatible. Anonymkode: 5d005...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå