Gå til innhold

Hva er ditt favoritt brettspill for voksne?

visp

Anbefalte innlegg

Ser mange har nevnt det allerede, men Ticket to ride, Mexican train og Settlers er gjengangere i min gjeng. Eller ser TP, Alias, Backgammon, Othello og  Ludo klassikere som kan engasjere når som helst. 

Anonymkode: d0fe9...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politisk ukorrekt. Er et kortspill da, men veldig morsomt. Særlig med et par glass vin innabords😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint er skikkelig gøy! Ellers har vi vært hekta på Carcassonne i over 15 år, blir aldri lei. Arkham Horror spiller vi alltid på spillkvelder, det tar flere timer og det er gøy å være spillerne mot spillet. Ellers liker vi f.eks. Ticket to Ride, Quacks og Quedlinburg, Bezzerwizzer, Ryktet Går og Tokyo Highway, for å nevne noe. Vi spiller mye. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skip-bo.

Det er kortspill og ikke brett som du spør etter i HI, men anbefaler det likevel.  Jeg har akkurat lært meg det og trodde jeg skulle synes det var kjedelig siden jeg ikke liker UNO og lignende. Men  Skip-bo er faktisk veldig gøy å spille. 

Anonymkode: fdb26...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkham Horror, Lord of the Rings lcg, Grizzled, Lords of Waterdeep og Spartacus er topp 5 her i huset iallefall! 

Lords of Waterdeep og Grizzled passer best for kortere spillkvelder, LotR er litt mer for spesielt interesserte (maks 4 spillere) , og de to andre må man nesten sette av en del timer til 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...