AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #21 Del Skrevet 19. august 2021 Ser mange har nevnt det allerede, men Ticket to ride, Mexican train og Settlers er gjengangere i min gjeng. Eller ser TP, Alias, Backgammon, Othello og Ludo klassikere som kan engasjere når som helst. Anonymkode: d0fe9...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #22 Del Skrevet 20. august 2021 Mil.....eller mølle Anonymkode: f7aa8...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 20. august 2021 #23 Del Skrevet 20. august 2021 Politisk ukorrekt. Er et kortspill da, men veldig morsomt. Særlig med et par glass vin innabords😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #24 Del Skrevet 20. august 2021 Ticket to ride er vel et barnespill? Anonymkode: 49030...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. august 2021 #25 Del Skrevet 20. august 2021 Hint er skikkelig gøy! Ellers har vi vært hekta på Carcassonne i over 15 år, blir aldri lei. Arkham Horror spiller vi alltid på spillkvelder, det tar flere timer og det er gøy å være spillerne mot spillet. Ellers liker vi f.eks. Ticket to Ride, Quacks og Quedlinburg, Bezzerwizzer, Ryktet Går og Tokyo Highway, for å nevne noe. Vi spiller mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #26 Del Skrevet 31. august 2021 Skip-bo. Det er kortspill og ikke brett som du spør etter i HI, men anbefaler det likevel. Jeg har akkurat lært meg det og trodde jeg skulle synes det var kjedelig siden jeg ikke liker UNO og lignende. Men Skip-bo er faktisk veldig gøy å spille. Anonymkode: fdb26...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miztyia Skrevet 31. august 2021 #27 Del Skrevet 31. august 2021 Skipbo, Ligretto, Speak out/mouthgard, Quackle, Alias, Rummikub, Monopol/Millionær, Ryktet går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #28 Del Skrevet 31. august 2021 Catan, ticket to ride og cluedo Anonymkode: 11658...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 31. august 2021 #29 Del Skrevet 31. august 2021 Arkham Horror, Lord of the Rings lcg, Grizzled, Lords of Waterdeep og Spartacus er topp 5 her i huset iallefall! Lords of Waterdeep og Grizzled passer best for kortere spillkvelder, LotR er litt mer for spesielt interesserte (maks 4 spillere) , og de to andre må man nesten sette av en del timer til 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #30 Del Skrevet 1. september 2021 Dominion 💕💕💕 king of Tokyo er også gøy Anonymkode: 6ff7c...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå